اخبار داغ

در آستانه اجلاسیه ملی جهادگران؛

رزمایش جهاد مقدس معطر به نام امام رضا (ع) شد/ حضور ۵۰ خادمیار رضوی در این رزمایش

رزمایش جهاد مقدس معطر به نام امام رضا (ع) شد/ حضور ۵۰ خادمیار رضوی در این رزمایش
دانایی فر گفت: برای حضور در رزمایش جهاد مقدس ۵۰ جهادگر از کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی به شهرستان فردوس اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، روز به روز به اجلاسیه ملی جهادگران نزدیک می‌شویم و هر روز حضور و فعالیت گروه‌های جهادی در راستای رزمایش جهاد مقدس در استان و شهرستان فردوس بیشتر میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

روزانه تعداد زیادی از گروه های جهادی متفاوت از نقاط مختلف استان و کشور برای گرامیداشت سالروز حضور مقام معظم رهبری در فردوس و باشکوه برگزار شدن رزمایش جهاد مقدس به این شهرستان اعزام می‌شوند.

,

این بار گروه های جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی مثل همیشه پای کار آمده و برای حضور در رزمایش جهاد مقدس به شهرستان فردوس اعزام شدند.

,

کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی همیشه گره گشای مشکلات مردم بوده و علاوه بر فعالیت جهادگران، نام و نفس این کانون و یاد امام رئوف (ع) تاثیرات معنوی زیادی در مناطق حضور جهادگران داشته است.

,

یاسر دانایی‌فر سررابط کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجلاسیه ملی جهادگران که قرار است ۱۳ شهریور ماه در فردوس برگزار شود رزمایش جهاد مقدس و حضور گروه‌های جهادی در این شهرستان از ابتدای شهریور ماه آغاز شده است.

,

وی افزود: بر این اساس چهار گروه جهادی با ۵۰ جهادگر از کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی به شهرستان فردوس اعزام شدند.

,

سررابط کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی بیان کرد: این گروه های جهادی عمرانی و فنی مهندسی است و در زمینه گچ کاری، سنگ کاری، جوشکاری و رنگ کاری فعالیت دارند.

,

دانایی فر عنوان کرد: این گروه‌های جهادی از روز گذشته به شهرستان فردوس اعزام شده و طی دو روز در روستاهای برون و مهران کوشک فعالیت می‌کنند.

,

وی اظهار کرد: گروه های جهادی کانون خادمیاران رضوی کار گچ کاری مزار شهدای گمنام در روستای برون، رنگ کاری مدرسه شهید عنصری در روستای مهران کوشک و رنگ کاری درب، پنجره و دیوار مدرسه را در برنامه دارند.

,

سررابط کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی گفت: از دیگر برنامه هایی که این گروه جهادی پیش بینی کرده اجرای سنگ و سرامیک کف دو واحد مسکونی از واحدهای مددجویان کمیته امداد در روستای برون است که کار ساخت آن را از ابتدا خادمیاران رضوی شهرستان فردوس آغاز کردند و در حال حاضر با اجرای سنگ و سرامیک به پایان میرسد.

,

دانایی فر عنوان کرد: کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی از سال ۹۵ تشکیل شده و در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، عمرانی، فنی مهندسی، هنری، آموزشی، مشاوره و … فعالیت دارد.

,

وی به زلزله سال ۱۳۴۷ در شهر فردوس و حضور مقام معظم رهبری به این منطقه جهت خدمت رسانی اشاره کرد و افزود: همزمان با سالروز این واقعه در فردوس امسال اجلاسیه ملی جهادگران در ۱۳ شهریور ماه به میزبانی فردوس برگزار خواهد شد و حضور در این اجلاسیه از دیگر برنامه های کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه