اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان:

جزیره آشوراده غده سرطانی در حوزه گردشگری تبدیل شده است

جزیره آشوراده غده سرطانی در حوزه گردشگری تبدیل شده است
محمدجواد ساوری گفت: جزیره آشوراده یک غده سرطانی در حوزه گردشگری شده است و با وجود اینکه چند سالی است که این طرح به تصویب رسیده ولی هنوز محقق نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ محمدجواد ساوری ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، اظهار کرد: جزیره آشوراده یک غده سرطانی در حوزه گردشگری شده است و با وجود اینکه چند سالی است که این طرح به تصویب رسیده، ولی هنوز محقق نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ادامه داد: نگاه ما نگاه متناظر به آینده برای توسعه استان و رفع موانع است؛ جای تاسف است که ۲۷ سال از عمر استان می‌گذرد ولی با وجود منابع نتوانستیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم و یکی از دلایل آن عدم شناساندن این ظرفیت‌ها است‌.

,

ساوری یادآور شد: حتما از استاندار درخواست داریم ستادی در خصوص تسهیل صدور مجوزها راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم این مشکلات را در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری حل کنیم.

,

وی گفت: برای رفع موانع سرمایه گذاری و تسهیلگری وارد عمل خواهم شد و پیگیری‌های لازم در این خصوص خواهیم داشت تا این مهم رقم بخورد.

,

این مقام مسئول افزود: در حوزه صنایع دستی نیز با مشکل برندسازی‌ روبه رو هستیم، به دنبال جذب گردشگری خارجی در استان گلستان خواهیم بود.

,

ساوری یادآور شد: باید تلاش کنیم تا به ظرفیت گردشگری مذهبی استان گلستان توجه شود؛ چرا که در مسیر عبوری زائران علی بن موسی الرضا (ع) قرار داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه