اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خبر داد؛

ابلاغ مصوبات سفر رییس جمهور برای شهرداری خراسان شمالی

ابلاغ مصوبات سفر رییس جمهور برای شهرداری خراسان شمالی
مرتضی رجایی گفت: با سفر رییس جمهور به استان هفت طرح برای شهرداری های استان مصوب شدند که اجرای آنها به استان ابلاغ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی رجایی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراساان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: با سفر رییس جمهور به خراسان شمالی اجرای هفت طرح برای شهرداری های استان مصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

رجایی گفت: در این سفر مصوب شد که 200 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به تکمیل طرح های عمرانی شهرداری های شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت همچنین 250 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به طرح های عمرانی شهرداری های شهرهای بالای 50 هزار نفر جمعیت استان اختصاص داده شوند.

,

وی افزود: اختصاص و هزینه کرد این اعتبار تا سال 1403 است.

,

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراساان شمالی همچنین عنوان کرد: در این سفر مصوب شد که 9 هزار تن قیر رایگان برای آسفالت معابر 25 شهر استان اختصاص داده شود.

,

افزون بر این، وی بیان کرد: در این سفر مصوب شد تا خودروی دارای نردبان بلند مرتبه آتش نشانی به شهرداری بجنورد همچنین دو دستگاه نردبان مکانیزه آتش نشانی برای شهرداری های بالای 50 هزار نفر جمعیت استان خریداری و تحویل شوند.

,

رجایی در ادامه اظهار کرد: در این سفر مصوب شد که 30 دستگاه اتوبوس کوچک برای ارائه خدمات عمومی در زمینه جابجایی مسافران درون شهری در محلات بافت فرسوده برای شهرهای استان خریداری و تحویل شوند.

,

علاوه بر این، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراساان شمالی گفت: مبلغ 35 میلیارد تومان اعتبار برای تامین تجهیزات کمپوست و پرداخت تسهیلات برای خرید دستگاه زباله سوز استان نیز مصوب شد.

,

رجایی در خاتمه بیان کرد: در این سفر مصوب شد که تسهیلات ارزان قیمت برای شهرداری های استان به منظور هزینه کرد برای طرح های عمرانی و گردشگری شهرهای استان اختصاص داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه