اخبار داغ

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان:

تصادف، هر ۴ روز جان یک گلستانی را می‌گیرد

تصادف، هر ۴ روز جان یک گلستانی را می‌گیرد
عباس مهاجر بسطامی گفت: هر چهار روز یک نفر در تصادفات ترافیکی در استان گلستان جان خود را از دست می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مهاجر بسطامی در گفت‌وگو با گلستان ما اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک صبحگاهی شکل گرفته اما گره ترافیکی در هیچ نقطه استان گلستان وجود ندارد و ترافیک به صورت روان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
وی از کاربران جاده‌ای استان خواست تا از عجله و شتاب در هنگام رانندگی پرهیز کنند تا به سلامت به مقصد موردنظر برسند در حقیقت آرامش در رانندگی از میزان تصادفات خواهد کاست.
,
 
,
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به اینکه روزانه نزدیک به ۶۰ مورد تصادف در استان به وقوع می‌پیوندد، افزود: روزانه به طور میانگین ۱۵ نفر بر اثر تصادفات مجزوح می‌شوند و ۵۰ مورد تصادف ناشی از خسارت دیدگان را شاهد هستیم که اگر شدت تصادف بیشتر باشد منجر به تصادف جرحی خواهد بود و ممکن است خدای ناکرده فوت افراد را رقم بزند.
,
 
,
مهاجر بسطامی با اشاره به اینکه مردم و کاربران جاده‌ای با مقوله تصادف ناآشنا نیستند، گفت: اکثر افرادی که در تصادفات آسیب می‌بینند موتورسواران هستند، کاربران جاده‌ای باید در حواس خود را کاملاً متمرکز به رانندگی کنند تا از بروز حوادث غم‌انگیز جلوگیری شود.
,
 
,
وی با اشاره به نزدیک شدن بازگشایی مدارس بیان کرد: کشور دو سال درگیر بیماری کرونا بود مدارس به شکل نیمه حضوری برگزار شدند اما امسال با واکسیناسیون عمومی وضعیت بیماری کنترل شده و شرایط برای حضوری شدن مدارس فراهم است، والدین به تناسب شرایط به دنبال سرویس‌های رفت و برگشت فرزندان خود هستند که در این زمینه باید دقت داشته باشند.
,
 
,
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان از والدین خواست حتماً در انتخاب سرویس‌های مدارس که شناسنامه دار و شرکت‌هایی که دارای تائید صلاحیت هستند استفاده کنند هیچ وقت به خاطر ارزان قیمت بودن سرویس مدارس از انتخاب شرکت‌های قانونمند جلوگیری نکنند.
,
 
,
مهاجر بسطامی گفت: موضوع ساماندهی و نظارت از سرویس‌های مدارس با جدیت در دستورکار است زمانی بود که خودرو‌های سواری پراید حتی تا ۱۲ دانش‌آموز را در خود جای می‌دانند و بیشتر شبیه پارکینگ طبقاتی بود که البته این وضعیت بهتر شده و تلاش می‌شود از ابتدای سال تحصیلی جدید مشکل خاصی در این زمینه نداشته باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه