اخبار داغ

در شورای شهر یاسوج چه گذشت؛

نمره مردودی شهردار یاسوج از سوی اعضای شورای شهر!

نمره مردودی شهردار یاسوج از سوی اعضای شورای شهر!
نشست هفتگی اعضای شورای شهر یاسوج در حالی برگزار شد که موافقان و مخالفان شهردار پایتخت طبیعت ایران به وی نمره مردودی در اجرای پروژه‌های عمرانی دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازصبح زاگرس هفتاد و چهارمین نشست شورای ششم شهر یاسوج صبح امروز با حضور ۶ عضو این پارلمان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,
اکبری با تقدیر از رسانه ها که زودتر از اعضای شورا در نشست حضور پیدا می کنند گفت: برای تشویق جوانان با توجه به اینکه یکی از شهروندان یاسوجی توانست در کنکور رتبه برتر را کسب کند پروانه ساختمانی مسکونی بر اساس ضواط شهر سازی با درصد پائین به عنوان تشویق به او اهدا شود .
,
 
,
در این نشست این موضوع به شور گذاشته شد که کیوان آشنا از احتمال مخالفت شورای تطبیق خبر داد و ابراز داشت:به شخصه با این موضوع موافقم اما احتمال رد وجود دارد.
,
 
,
هدایت امیری با اشاره به این پیشنهاد گفت : انتقادی که از آقای اکبری وجود دارد عدم ارائه موضوع به شورا است که نیاز بود با همفکری کمک بهتری به این نفر برتر کنکور می شد.
,
 
,
وی از موافقت خود با این موضوع خبر داد گفت : باتوجه به اینکه تحصیل هزینه دارد می توانستیم کمکی کنید که احتمال رد یا منع قانونی نداشته باشد .
,
 
,
هدایت امیری در ادامه افزود : پرسنل پاکبان و کارگران دغدغه داشتند تا با توجه به نزدیک شدن مهر ماه بخش از معوقات حقوق شش ماهه این قشر پرداخت شود.
,
 
,
در این نشست با موافقت همه اعضا این موضوع تایید شد تا به نفر برتر کنکور خانم حسن زاده پروانه ساختمانی اهدا شود.
,
 
,
احمدی کیش در این نشست با بیان اینکه یکی از وظایف شورا تقدیر از قهرمانان و کسانی هستند که نماد فرهنگی شهر می شوند و شهر را به کشور معرفی می کنند هست و پیشنهاد می کنم با توجه به اینکه برای اولین بار این کار صورت می گرفت هر فصل از اهدا کنندگان و قهرمانان ورزشی و علمی تجلیل شود .
,
 
,
اکبری از مصوبه دور ششم اسبق شورای شهر یاسوج  برای خدمات خاص برای اهدا کنندگان عضو خبر داد و گفت : مصوب شده تا قبر ، آمبولانس به صورت رایگان در اختیار قرار گیرد.
,
 
,
عطا دانشی در این نشست با اشاره به اینکه کار پروژه عمرانی با کار خدماتی متفاوت است و در شهرداری پروژه عمرانی قابل قبولی برای توسعه عمرانی شهر یاسوج وجود ندارد .
,
 
,
وی گفت : جدول کشی و سایر کارها خدماتی بوده و باتوجه به اینکه وقتی پروانه صادر می شود باید کار خدماتی به مردم داده شود.
,
 
,
هدایت اکبری ابراز داشت : رسانه ها باید نیمه پر لیوان را ببینند .
,
 
,
آشنا در ادامه گفت : رسانه ها می توانند در نشست های شورای شهر حضور داشته باشند .
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه