اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت نهادینه سازی فرهنگ جهادی برای غلبه بر مشکلات کشور

ضرورت نهادینه سازی فرهنگ جهادی برای غلبه بر مشکلات کشور
استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از الزامات غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور، نهادینه کردن فرهنگ و مدیریت جهادی به تأسی از سبک مدیریتی مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) و سردار سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در اجلاسیه ملی جهادگران، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدضله العالی) ما جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی با تأکید بر اینکه هدف اصلی اجلاسیه،گفتمان سازی فعالیت های جهادی است، افزود: فعالیت های جهادی نه تنها بعد از انقلاب با شکل گیری جهاد سازندگی وجود داشته، بلکه از ۱۰ سال قبل از انقلاب با دستان پرتوان مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) آغاز شده و مردم از برکات خدمت رسانی این گروه ها بهره مند می شدند.

,

استاندار با اشاره به فعالیت بیش از هزار و ۹۰۰ گروه جهادی در استان اظهار داشت: در دهه چهارم انقلاب اگر بخواهیم پیشتاز باشیم و بر مشکلات غلبه کنیم باید فرهنگ و مدیریت جهادی را نهادینه کنیم.

,

وی با تأکید بر اینکه بهترین مصداق خدمت رسانی سبک مدیریت سردار سلیمانی است، گفت: انتخاب الگوی اقتصاد مقاومتی و ابلاغ سیاست های کلان آن توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و نام گذاری یک سال با این عنوان گام اساسی در جهت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی بوده است.

,

قناعت یادآور شد: گفمان سازی مفاهیمی همچون اقتصاد مقاومتی ، فرهنگ و مدیریت جهادی و تبدیل آن به باور عمومی نیاز و اقدام اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد .

,

وی گفت: در نگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر مدیریت جهاد و کار و تلاش با نگاه الهی مبتنی بر علم و درایت حاکم باشد، در شرایط کنونی و با فشار های بیگانگان مشکلات قابل حل است و کشور حرکت رو به جلویی دارد .

,

استاندار خراسان جنوبی گفت: عامل مهم در موفقیت یا عدم موفقیت هر کشور نحوه مدیریت است که اشکال مختلفی دارد لذا زمانی می تواند دستاردهای بزرگی را خلق کند که با رویکرد و مؤلفه جهادی همراه باشد .

,

وی با تأکید بر لزوم ایجاد عدالت و رفع تبیعض در جامعه اسلامی اظهار داشت: داشتن اقتصاد سالم که نعمات را عادلانه بین همه مردم تقسیم کند زمینه ساز جامعه تراز انقلاب اسلامی است.

,

به گفته وی؛ مدیریت یکی از ارکان پیشرفت جامعه است و با مدیریت جهادی به عنوان سبکی برخاسته از تفکر دینی و اجتماعی می تواند به آرمان های انقلاب دست یافت.

,

قناعت با اشاره به اینکه رئیس جمهور تاکنون به ۳۱ استان سفر داشته گفت:این سفرها با گفتمان جهادی و انقلابی همراه بوده لذا شاهد هستیم که در کمترین زمان بزرگترین پروژه های بر زمین مانده، تعیین تکلیف شده است .

,

وی حرکت جهشی و رو به جلوی اقدامات عمرانی در کشور را یادآور شد و گفت: استان خراسان جنوبی نیز به تأسی از همین روحیه جهادی شاهد تحول در حوزه های مختلف خواهد بود.

,

استاندار عنوان کرد: در طول چند ماه اخیر شاهد حضور نیرو های جهادی در استان بودیم و اقدامات خوبی در بخش هدایت و راهبری اجلاسیه انجام شده است.

,

وی اظهار کرد: برگزاری حدود ۵۰ جلسه فشرده در سطح شهرستان و استان نشست های علمی و تخصصی گروه های جهادی، فعالیت های عمرانی و درمانی و مراسم های مذهبی از جمله این اقدامات است.

,

قناعت با اشاره به ضبط خاطرات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای برنامه های فرهنگی عنوان کرد: پخش سه برنامه زنده تلویزیونی، استقرار تجهیزات صدا و سیما و پوشش کامل برنامه اجلاسیه از دیگر اقدامات استان برای پوشش کامل برنامه‌های اجلاسیه می باشد.

,

وی به دعوت از چهره ها و نخبه های اجتماعی برای حضور در این اجلاسیه اشاره کرد و گفت: سازمان دهی ۹۰ گروه جهادی و اعزام به عرصه های شناسایی شده در رشته های پزشکی، دندان پزشکی، اصناف و آموزش و برگزاری نشست های علمی با دعوت از اساتید برجسته کشور در حوزه های مختلف دیگر وجه برگزاری این اجلاسیه است.

,

استاندار همچنین از برگزاری جلسه گفتمانی و هم اندیشی با نخبگان ، نویسندگان،شعرا و شناسایی علمایی از زلزله سال ۴۷ خبر داد و گفت: همکاری با تیم مستندساز و برنامه های مختلف و گوناگون دیگری در جریان این اجلاسیه اجرا شد.

,

وی اظهار امیدواری کرد: حضور معاون اول رئیس جمهور،رئیس سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج سازندگی برای استان منشأ خیر و برکت باشد.

,

قناعت با تقدیر از اقدامات انجام گرفته از سوی بسیج سازندگی و سپاه انصار الرضا(ع) در استان گفت: اقدامات انجام گرفته در سطح استان و همکاری همه دستگاه ها قابل تقدیر است.

,

وی همچنین حضور جوانان جهادی از اقصی نقاط کشور برای حضور در اجلاسیه را قدر دانست.

,

امید در دل مردم به همت دولت انقلابی زنده شده است

, امید در دل مردم به همت دولت انقلابی زنده شده است, امید در دل مردم به همت دولت انقلابی زنده شده است,

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه نیز در اجلاسیه ملی جهادگران با قدردانی از حضور تک تک افرادی که در این مراسم شرکت کردند گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری راه علاج مشکلات کشور تشکیل دولت انقلابی و جهادی و حزب اللهی است .

,

وی افزود: امروز می بینیم در نقطه نقطه کشور و در نقطه نقطه خراسان جنوبی و در حوزه ما و در منطقه غرب استان و روستاها و شهرها هرجا پا گذاشتیم در موضوعات مختلف از جمله آبرسانی ها،  از گاز رسانی ها و خدمات مختلف به صورت جهادی در حال انجام است.

,

به گفته وی امروز شاهد آن هستیم و به معنای واقعی کلمه امید در دل مردم زنده شده که این محصول مدیریت جهاد است و  برای دولت عزیز و همه قوا و مسئولان آرزوی توفیق بیشتر داریم و امیدواریم منسجم تر و متحدتر باشند و این فعالیت ها  روز به روز بیشتر شود و اتصال ها  بیشتر برقرار شود.

,

فردوس مهد پرورش بزرگان و سرداران انقلاب اسلامی

, فردوس مهد پرورش بزرگان و سرداران انقلاب اسلامی, فردوس مهد پرورش بزرگان و سرداران انقلاب اسلامی,

حجت الاسلام و المسلمین شاکری امام جمعه فردوس هم اجلاسیه ملی جهادگران با خیر مقدم و خوشامد گویی به همه مسئولان و عزیزانی که در این جلسه حضور داشتند به خصوص وزیر محترم کشور و استاندار گفت: اگر فردوس را در دو کلمه معرفی کنیم شهری  است که این توفیق را داشته است بعد از زلزله ۴۷  که مردم دچار صدمات فراوانی شدند این شهر منور به حضور خورشید نورانی مقام معظم رهبری شد و  عطر و بوی مقام معظم رهبری چنان در این شهر دمید که یه یمن قدم مبارک ایشان طاغوت زمان را از این شهر و دیار بیرون کنیم و سرداران فراوانی را تقدیم نظام بکنیم .

,

به گفته وی اگر بخواهید خورشید و شیر جذابه را معرفی کنید می توانید به سرداران عزیز و سرافراز این دیار نگاه کنید اگر بخواهید سرو های خوش درخشان کربلای ۴ و ۵ را جستجو کنید می توانید در بین نیروهای انقلابی این شهر و دیار آن هارا پیدا کنید و  افزون بر این علما، بزرگان ،حوزه های علمیه نشان گر این ادعای ما است.

,

وی با خیر مقدم مجدد به مهمانان این اجلاسیه تاکید کرد:گرچه شهرستان‌ فردوس در منطقه محروم قرار دارد اما همچون درختانی که در دل کوه چوب محکمی را تربیت کرده و رشد داده است سرداران و  بزرگانی و شخصیت های  را در دل خود پرورانده که  همانند همان درختان  در دل کوه سر به آسمان بلند کرده است ‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه