اخبار داغ

مدیر کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

سیستم بارشی شمالی کشور تاثیری بر کهگیلویه و بویراحمد ندارد

سیستم بارشی  شمالی کشور تاثیری بر کهگیلویه و بویراحمد ندارد
مدیر کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت جوی در استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد و گفت:سیستم بارشی شمالی کشور تاثیری بر کهگیلویه و بویراحمد ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به استان‌های ساحلی دریای خزر، غرب و شمال غرب خبر داد و نسبت به خسارت به محصولات کشاورزی در ۸ استان هشدار صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 اواخر وقت فردا دوشنبه به‌تدریج با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر برای استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد و کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.
,
 
,
این شرایط روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده برای شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی انتظار می‌رود.
,
 
,
طی روزهای دوشنبه تا پنجشنبه دمای هوا در نوار شمالی کشور به ویژه استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران بین ۸ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد. همچنین طی سه روز آینده در برخی ساعات در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نوار غربی کشور وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک روی می‌دهد.
,
 
,
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگان رشد ابرهای همرَفتی، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
در همین رابطه مدیر کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت جوی  در گفت وگو با صبح زاگرس در روزهای آینده گفت: برای سه روز آینده شاهد غبار رقیق برای نیمه غربی و جنوبی استان هستیم.
, صبح زاگرس,
 
,
کاکاوند گفت: آسمان استان صاف گاهی وزش باد و غبار رقیق در نواحی غربی و جنوبی پیش بینی می شود.
,
 
,
وی افزود: سیستم بارشی که در نواحی شمالی کشور مشاهده می شود تاثیری بر وضعیت جوی استان ندارد و شاهد جوی صاف و پایدار در استان خواهیم بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه