اخبار داغ

کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

رشد صعودی تشکیل سرمایه ثابت در دولت سیزدهم

رشد صعودی تشکیل سرمایه ثابت در دولت سیزدهم
کارشناس بازار سرمایه گفت: تشکیل سرمایه ثابت در دولت سیزدهم بیشتر شده، در حالی که در دولت قبل تشکیل سرمایه ثابت سیر نزولی به خود گرفته بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن عباسی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با بیان اینکه متوسط رشد اقتصادی در دولت سیزدهم نسبت به دولت قبل بیشتر بوده است، اظهار کرد: دولت سیزدهم از ابتدای آغاز به کار تلاش کرد روند واکسیناسیون در کشور را افزایش دهد، چراکه با افزایش روزافزون کرونا بازار کسب و کار کساد شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
 
,
وی اضافه کرد: با فعال شدن کسب و کارها بازار صادرات نفتی و غیرنفتی نیز افزایش چشمگیری پیدا کرد و دولت‌های مختلف آمادگی خود را برای افزایش همکاری‌ها با ایران اعلام کردند، به این ترتیب نرخ ارز نیز که به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش پیدا کرده بود با مدیریت دولت سیزدهم کاهش یافت.
,
 
,
این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: موضوع مهم‌تر اینکه با حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی دست سوداگران از بازار ارز و خرید ارز ارزان‌قیمت و واردات کالاه9ا و سپس فروش آن‌ها به قیمت‌های هنگفت قطع شد.
,
 
,
عباسی عنوان کرد: دولت سیزدهم با مدیریت صحیح در یک سال از فعالیت خود کاری کرد که اقتصاد رشد مثبتی داشته باشد، چراکه سرمایه‌گذاران خارجی به‌دلیل ظرفیت بالای ایران در حوزه گردشگری و اقتصادی در کشورمان سرمایه‌گذاری کردند.
,
 
,
وی یادآور شد: اکنون مردم این رشد را در سفره‌های خود لمس می‌کنند، چراکه تشکیل سرمایه ثابت در دولت بیشتر شده، در حالی که در دولت قبل تشکیل سرمایه ثابت سیر نزولی به خود گرفته بود.
,
 
,
این کارشناس بازار سرمایه متذکر شد: کنترل تورم و نقدینگی از دیگر مواردی بود که دولت سیزدهم برای اصلاح دست روی آن‌ها گذاشت و با هدایت نقدینگی به سمت تولید نه‌تنها تورم را کاهش داد، بلکه به کسب و کارها رونق دوباره بخشید.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه