اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

"مجاهدان در غربت" رخداد ملی و افتخار استان سمنان است

"مجاهدان در غربت" رخداد ملی و افتخار استان سمنان است
جلسه هماهنگی اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»؛ با حضور مسئولان استانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، جلسه هماهنگی برپایی اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

, ,

"مجاهدان در غربت" رخداد ملی و افتخار استان سمنان است

, "مجاهدان در غربت" رخداد ملی و افتخار استان سمنان است, "مجاهدان در غربت" رخداد ملی و افتخار استان سمنان است,

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی در این جلسه با تاکید بر اینکه اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» می‌تواند به‌عنوان رخدادی ملی امسال و سال‌های آینده در استان سمنان برگزار شود، گفت: برگزاری اجلاسیه بین المللی بزرگداشت مجاهدان در غربت در دامغان افتخاری برای استان سمنان و کشور است.

,

وی افزود: در آستانه نظم جدید جهانی، جمهوری اسلامی ایران در حوزه نهضت مقاومت و در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار وظایف سنگینی برعهده دارد.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) و بسیاری از ائمه معصومین (ع) در طول مدت زندگی خود از مجاهدان در غربت بودند.

,

مطیعی بیان کرد: ان‌شاءالله در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، مساعدت ویژه به برگزاری هرچه بهتر این اجلاسیه بین‌المللی انجام خواهد شد.

,

, ,

نمایش مجاهدت امام رضا(ع) در غربت همزمان با ایام شهادت ایشان

, نمایش مجاهدت امام رضا(ع) در غربت همزمان با ایام شهادت ایشان, نمایش مجاهدت امام رضا(ع) در غربت همزمان با ایام شهادت ایشان,

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» ایام شهادت امام رضا علیه‌السلام بهترین فرصت برای معرفی و به نمایش گذاشتن شخصیت امام هشتم و مجاهدان در غربت است، گفت: برپایی اختتامیه این رویداد در استان سمنان افتخاری است که نصیب مردم این منطقه از کشور شده است و تمامی مدیران ارشد استان موظف به همکاری‌های لازم در راستای برپایی آن هستند.

,

هاشمی در این نشست با اشاره به حضور مهمانان خارجی و سفرای کشورهای مختلف در این اجلاسیه بر همت و برنامه‌ریزی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای اسکان مناسب و میزبانی درخور و شایسته به همراه امکان بازدید و معرفی جاذبه‌های استان تاکید کرد.

,

هاشمی ادامه داد: با توجه به اینکه استان میزبان شخصیت‌ها و فرماندهان گروه‌های جهادی است همه مدیران باید به منظور مهمان‌نوازی، برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه جمعی از اعضای هیئت دولت و سفرای کشورهای اسلامی مهمان اختتامیه این اجلاسیه هستند گفت: با هماهنگی آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی‌های لازم برای زیارت حرم امام هشتم حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) انجام شده است.

,

نمایشگاه «غریب تا غریب» در مسیر کاروان‌های زیارتی

, نمایشگاه «غریب تا غریب» در مسیر کاروان‌های زیارتی, نمایشگاه «غریب تا غریب» در مسیر کاروان‌های زیارتی,

در این نشست که با حضور سردار تهرانی‌مقدم دبیر کل اجلاسیه «مجاهدان در غربت» و جمعی دیگر از اعضای کمیته‌های اجلاسیه برگزار شد، مقرر شد تا نمایشگاه «غریب تا غریب» در مسیر کاروان‌های زیارتی بازگشته از اربعین و کاروان‌های زیارتی عازم مشهد مقدس همزمان با برگزاری اجلاسیه برپا شود. این نمایشگاه به مدت یک هفته در دامغان میزبان زائرین اربعین حسینی و زائرین رضوی خواهد بود.

,

بر اساس آنچه در این نشست عنوان شد، نمایشگاه «غریب تا غریب» در فضایی 15 هزار متری با بخش‌های مختلف و متنوع با همکاری جمعی از تشکل‌های نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، سازمان تبلیغات اسلامی و موکب‌های گروه‌های جهادی دانشگاه‌های استان سمنان برگزار می‌شود.

,

«غریب تا غریب» نمایشگاهی است که ضمن برپایی مراسم‌های عزاداری برای زائران، ویژه‌برنامه‌هایی را اجرا می‌کند که از طریق شبکه‌های سراسری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش مستقیم خواهد شد.

,

تقدیر سرلشکر سلامی از فرمانده سپاه استان سمنان

, تقدیر سرلشکر سلامی از فرمانده سپاه استان سمنان, تقدیر سرلشکر سلامی از فرمانده سپاه استان سمنان,

اهدا لوح تقدیر سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه تندیس جهاد مقاومت به سردار حمید دامغانیان فرمانده سپاه استان سمنان از دیگر رویداد های مهم این نشست هماهنگی بود.

,

این تقدیر به پاس همکاری سپاه استان سمنان در ششمین دوره برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت توسط استاندار و نماینده ولی فقیه استان سمنان انجام شد.

,

, ,

افتتاحیه اجلاسیه هفتم در دانشگاه علم و صنعت و اختتامیه در دانشگاه دامغان

, افتتاحیه اجلاسیه هفتم در دانشگاه علم و صنعت و اختتامیه در دانشگاه دامغان, افتتاحیه اجلاسیه هفتم در دانشگاه علم و صنعت و اختتامیه در دانشگاه دامغان,

بر اساس این گزارش، اجلاسیه مجاهدان در غربت و همایش علمی «تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی» در دانشگاه علم و صنعت به منظور ارائه مقالات و سخنرانی‌های جمعی از مهمانان داخلی و خارجی همزمان با شهادت امام هشتم علی ابن موسی الرضا علیه السلام از ۲ تا ۴ مهر ماه با حضور جمعی از اندیشمندان و فرهیختگان از ۳۶ کشور جهان برگزار می‌شود.

,

اجلاسیه مجاهدان در غربت تاکنون ۶ سال متوالی با حضور سفرای کشورهای اسلامی، مدیران کل استان، مقامات لشکری و کشوری همچون فرماندهان نیروهای مسلح و روسای قوا و خانواده شهدا و مجاهدان مقاومت از جمله شهید سلیمانی، خانواده شهید مغنیه، خانواده شهید حججی، خانواده شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی برگزار شده است.

,

هشت مقاله برتر این فراخوان با جوایزی مورد تقدیر قرار می‌گیرد و همچنین چاپ و منتشر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه