اخبار داغ

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان:

نخستین رویداد رسانه‌ای در گلستان برگزار می‌شود

نخستین رویداد رسانه‌ای در گلستان برگزار می‌شود
رضا روشنی از برگزاری نخستین رویداد رسانه‌ای همزمان با سراسر کشور در استان گلستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا روشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما در تشریح جزئیات نخستین رویداد رسانه‌ای نهضت سواد رسانه در استان گلستان اظهار کرد: در راستای فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری مبنی نشر و بیان ارزش‌های انقلاب، مرکز نسرای فضای بسیج گلستان در نظر دارد اولین رویداد سواد رسانه ای را در دو مرحله استانی و کشوری برگزار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ,

وی افزود: رویداد با هدف افزایش سواد رسانه‌ای مردم و مقابله با شایعات و شبهات که رسانه‌های دشمن روز بروز در حال گسترش آن هستند برگزار خواهد شد.

,

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان اظهار کرد: این مسابقه در محورهای تربیت رسانه‌ای، جریان‌شناسی، اقتصاد رسانه‌ای، فناوری‌های نوین ارتباطی برگزار می‌شود.

,

وی ادامه داد: علاقه‌مندان و فعالان فضای مجازی می‌توانند در قالب‌های سخنرانی، موشن‌گرافی، پوستر، اینفوگرافی و کتاب آثار خود را ارائه دهند.

,

روشنی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی تا 12 مهر است که بعد از داوری و انتخاب، آثار برگزیده به جشنواره کشوری که آبان ماه برگزار خواهد شد ارسال می شود.

,

وی گفت: علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از جزییات این رویداد به ادمین کانال‌های تلگرامی و اینستاگرامی نسرا گلستان به آدرس http://t.me/mohtava_n_g ،https://rubika.ir/nasragolestan ، http://Instagram.com/nasragolestan مراجعه کنند.

, http://t.me/mohtava_n_g, https://rubika.ir/nasragolestan, http://Instagram.com/nasragolestan,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه