اخبار داغ

کارشناس حوزه بین‌الملل:

آمریکایی‌ها بدون اجازه لابی صهیونیستی آب نمی‌خورند

آمریکایی‌ها بدون اجازه لابی صهیونیستی آب نمی‌خورند
کارشناس حوزه بین‌الملل گفت: سیاست خصمانه آمریکایی‌ها علیه ایران تغییر نمی‌کند و هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات بدون اجازه صهیونیست‌ها آب نمی‌خورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر علیان‌نژاد، کارشناس حوزه بین‌الملل در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با بیان اینکه جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها سیاست یکسان و خصمانه‌ای علیه ایران دارند، اظهار کرد: عده‌ای در داخل (اغلب اصلاح‌طلبان) در ایام انتخابات آمریکا خیال می‌کردند که با روی کار آمدن دموکرات‌ها ایران به نان و نوایی خواهد رسید، اما این کوته‌فکران نمی‌دانستند که سیاست خصمانه آمریکایی‌ها علیه ایران تغییر نمی‌کند و هر دو حزب بدون اجازه صهیونیست‌ها آب نمی‌خورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
 
,
وی اضافه کرد: احزاب جمهوری‌خواه و دموکرات در آمریکا هیچ تفاوت ماهوی با یکدیگر ندارند و هر دو برای نابودی انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، حتی برای دشمنی با ایران اسلامی با یکدیگر مسابقه نیز می‌گذارند.
,
 
,
این کارشناس حوزه بین‌الملل عنوان کرد: دشمنی آمریکا با ایران سابقه دیرینه‌ای دارد و نمی‌توان در چند خط این دشمنی‌ها را بازگو کرد، بلکه باید چندین جلد قطور کتاب درباره آن نوشت، برخی اصلاح‌طلبان که تفکر غربی دارند بدانند دموکرات‌ها بدتر از جمهوری‌خواهانند و جمهوری‌خواهان نیز بدتر از دموکرات‌ها هستند.
,
 
,
علیان‌نژاد در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین تفاوت تفکر جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های آمریکایی چیست؟ مطرح کرد: شاید مهم‌ترین تفاوتشان روش اجرای دشمنی علیه ایران باشد، در غیراینصورت این دو حزب و سردمدارانشان تحت نظر لابی صهیونیستی قرار دارند و اهداف خود را با هماهنگی با این لابی پیش می‌برند.
,
 
,
وی مطرح کرد: رژیم صهیونیستی با دارا بودن ده‌ها کلاهک هسته‌ای، بزرگ‌ترین سلاح هسته‌ای را در دنیا دارد، اما دولت‌های اروپایی اعتراضی به این امر نمی‌کنند چرا که لابی صهیونیستی سیاست‌های لازم را به آمریکایی‌ها دیکته می‌کند و شورای امنیت نیز آلوده سیاسی‌کاری شده است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه