اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد؛

پیش‌بینی کمک ۱۲ میلیارد تومانی گلستانی‌ها در شور عاطفه‌ها

پیش‌بینی کمک ۱۲ میلیارد تومانی گلستانی‌ها در شور عاطفه‌ها
عیسی بابایی گفت: امسال پیش‌بینی ما این است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده بیش از ۱۲ میلیارد تومان در شور عاطفه ها از طریق مردم خیر گلستانی جمع آوری کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهر زمان برگزاری  شور عاطفه ها و کمک به دانش آموزان نیازمند در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: در سال گذشته مردم خیر استان گلستان در شور عاطفه ها بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان کم بضاعت استان کمک کردند و امسال پیش‌بینی ما این است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده بیش از ۱۲ میلیارد تومان در  شور عاطفه ها از طریق مردم خیر  جمع آوری کنیم.

,

بابایی بیان کرد: در این راستا نزدیک به ۶۰ پایگاه در میادین اصلی شهر ها راه اندازی کردیم و همچنین ۳۶۰ مرکز نیکوکاری و 20 دفتر کمیته امداد آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم هستند.

,

وی افزود: همچون روال سال‌های گذشته زنگ عاطفه ها در سطح استان به صورت نمادین در هفته اول مهرماه نواخته خواهد شد.

,

این مقام مسئول بیان کرد: در کل استان ۸۴ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که ما در استان ۱۵۵ هزار نفر را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

,

بابایی افزود: همچنین در سطح استان ۱۶ هزار هزار ۲۰۰ دانش آموز از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند و کل دانشجویان و طلاب تحت حمایت این مجموعه نیز به بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر می رسد.

,

وی گفت: امسال شعار محوری شور عاطفه ها "پوشش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان" در نظر گرفته شده و  هدف اصلی از این مراسم کمک هزینه تحصیلی و تامین ملزومات آموزشی و پوشاک دانش آموزان تحت حمایت با اولویت مناطق محروم است.

,

مدیرکل کمیته امداد گلستان بیان کرد: خیرین و مردم نیک اندیش گلستان می‌توانند با مراجعه به سایت امداد به نشانیEmba.ir یا واریز وجه به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و یا کد دستوری #۱*۰۱۷*۸۸۷۷* اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه