اخبار داغ

معاون محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه:

بیش از ۵۰ هزار پروژه عمرانی به همت نیروی زمینی سپاه افتتاح شده است

بیش از ۵۰ هزار پروژه عمرانی به همت نیروی زمینی سپاه افتتاح شده است
سردار مجید رضا حسن زاده از اجرای بیش از ۵۰ هزار پروژه عمرانی به همت نیروی زمینی سپاه در قرارگاه های مرزی و مناطق محروم کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، سردار مجید رضا حسن زاده، معاون محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه ظهر امروز در آیین بهره برداری از ۱۰۵ باب مدرسه در سطح استان پهناور سیستان و بلوچستان، بیان کرد: از سال ۹۵ تاکنون بیش از ۵۰ هزار پروژه عمرانی توسط نیروی زمینی سپاه در قرارگاه های مرزی و مناطق محروم از جمله قرارگاه قدس، قرارگاه های حمزه، نجف، مدینه منوره و ثامن الائمه انجام و به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: در این مدت چهار هزار و ۵۰۰ برنامه غیرعمرانی نیز توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران در سراسر کشور انجام شده که در راستای هش آلام مردم بوده است.

این مقام مسئول ساخت چهار هزار مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، ساخت خانه عالم، ساخت و مرمت مدارس و مساجد، احیای قنوات، تسطیح اراضی کشاورزی، ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی، احداث راه‌های روستایی، راه دسترسی به مزارع و اهدای جهیزیه به نوعروسان را از جمله اقدامات انجام شده توسط نیروی زمینی سپاه دانست.

اشتغالزایی ۴ هزار نفر دستاورد ساخت ۱۰۵ مدرسه

وی ادامه داد: طرح‌های عمرانی انجام شده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف ایجاد اشتغال است، به طوری که برای ساخت ۱۰۵ مدرسه در کشور که ۴۲۴ کلاس درس را به مدارس اضافه می کند زمینه اشتغال چهار هزار نفر ایجاد اشتغال شده است.

معاون محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتظار است در این مقطع و در دولت سیزدهم اقدامات موثرتری برای رفع محرومیت و برطرف کردن مشکلات مردم توسط سپاه و دولتمردان برداشته شود.

وی افزود: با شکل گیری قرارگاه امام حسن(ع) که در ۹ حوزه عمدتا کارهای زیرساختی با هدف رفع محرومیت دنبال می‌شود.

سردار حسن زاده با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاها و مناطق دور دست یکی از اقدامات مهم تحت عنوان طرح جهاد آبرسانی است، گفت:در قالب این طرح در مرحله نخست هفت هزار روستا در سطح کشور آبرسانی شود، مقدمات آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در دست اقدام است.

وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: آبرسانی به هفت هزار روستا که در گام نخست در حال انجام است ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آبرسانی به این روستاها باید تا ۳۰ ماه آینده انجام شود.

معاون محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظخار کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که با وزارت نیرو منعقد شده آبرسانی به یک‌هزار و ۷۵۱ روستا در سیستان و بلوچستان که احتمالا تا ۲ هزار روستا افزایش یابد برعهده نیروی زمینی سپاه پاسداران گذاشته شده است.

وی با اشاره به وعده رییس جمهور در رابطه با ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در کشور، گفت: قرار است یک میلیون واحد مسکونی توسط سپاه پاسداران ساخته و تحویل مردم شود.

به گفته حسن زاده؛ ساخت ۲۷ هزار راه روستایی در دستورکار سپاه پاسداران قرار دارد که سیستان و بلوچستان با توجه به دارا بودن بیش‌از چهار هزار کیلومتر راه روستایی سهم قابل توجهی در این طرح داشته باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
, اشتغالزایی ۴ هزار نفر دستاورد ساخت ۱۰۵ مدرسه, اشتغالزایی ۴ هزار نفر دستاورد ساخت ۱۰۵ مدرسه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه