اخبار داغ

در گفت و گو با خاورستان مطرح شد؛

انتقاد فرماندار درمیان از نبود ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد در شهرستان/ ۴۰ درصد مدیران ادارات در درمیان سکونت دارند

انتقاد فرماندار درمیان از نبود ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد در شهرستان/ ۴۰ درصد مدیران ادارات در درمیان سکونت دارند
فرجامی فرد از نبود ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد در شهرستان درمیان انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فرجامی فرد فرماندار درمیان در گفت و گو با خاورستان، به ظرفیت های این شهرستان مرزی اشاره و اظهار کرد: در شهرستان درمیان ظرفیت های صنعتی کارخانه سیمان باقران و قند قهستان را داریم که ان شاءالله طی روزهای آینده چراغ کارخانه قند قهستان روشن میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

وی افزود: از دیگر ظرفیت های شهرستان درمیان جاذبه های تاریخی، گردشگری، مذهبی، کشاورزی، گیاهان دارویی، منطقه حفاظت شده درمیان و پرورش طیور است.

,

فرماندار درمیان با بیان اینکه در این شهرستان مرزی ظرفیت های فراوانی داریم، تصریح کرد: اما مرکز شهرستان و بخش ها کمبود و نبودهایی دارد که نیازمند توجه استان به این شهرستان است.

,

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای پایگاه هلال احمر قهستان

, اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای پایگاه هلال احمر قهستان, اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای پایگاه هلال احمر قهستان,

فرجامی فرد با اشاره به پهناوری شهرستان و وجود روستاهای فراوان و راه های روستایی قابل توجه به کمبود پایگاه امداد و نجات هلال احمر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در شهرستان درمیان تنها در شهر اسدیه پایگاه امداد و نجات هلال احمر وجود دارد و در شهر قهستان نیز کار ساخت پایگاه امداد و نجات با مشارکت خیّر آغاز شده است.

,

وی به اهمیت وجود پایگاه امداد و نجات هلال احمر در بخش قهستان اشاره و اظهار کرد: اخیرا برای تکمیل و اتمام ساختمان هلال احمر قهستان یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که ان شاءالله تا سال ۱۴۰۳ به پایان خواهد رسید.

,

انتقاد فرماندار درمیان از نبود ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد در شهرستان

, انتقاد فرماندار درمیان از نبود ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد در شهرستان, انتقاد فرماندار درمیان از نبود ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد در شهرستان,

فرماندار درمیان به نبود نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان درمیان اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه های ما در شهرستان درمیان نبود مدیر ثابت برای نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان درمیان است.

,

فرجامی فرد با بیان اینکه مکان برای اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر اسدیه پیدا و اقدامات لازم انجام شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجه جامعه ایثارگر شهرستان اهل بخش قهستان هستند یکی از مصوبات سفر استاندار به شهرستان درمیان، راه اندازی نمایندگی بنیاد شهید در شهر قهستان یا اینکه مسئولی که برای اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مشغول بکار شود سه روز در قهستان و سه روز در اسدیه باشد، بود که برای این موضوع پیگیری های لازم در حال انجام و مکاتبات مورد نیاز صورت گرفته است.

,

وی با انتقاد از نبود ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد در شهرستان درمیان، عنوان کرد: برای ثبت اسناد در شهرستان درمیان چارت سازمانی تعریف شده و نیروی استخدامی در مرکز استان دارد اما اداره کل ثبت اسناد استان گفته است شهرستان درمیان برای راه اندازی اداره ثبت اسناد زیرساخت لازم شامل مکان، نیروی انسانی، خودرو، حدود یک میلیارد تومان اعتبار، اینترنت و … را فراهم کند تا اداره ثبت اسناد در این شهرستان راه اندازی شود.

,

فرماندار درمیان ادامه داد: به مدیرکل ثبت اسناد گفته ام درخواست ها را کتبا به شهرستان اعلام تا از استانداری پیگیری شود اما این اقدام صورت نگرفته و فقط شفاهی خواستار تامین زیرساختها شدند.

,

نبود جایگاه سوخت سی ان جی و مرکز معاینه فنی خودرو

, نبود جایگاه سوخت سی ان جی و مرکز معاینه فنی خودرو, نبود جایگاه سوخت سی ان جی و مرکز معاینه فنی خودرو,

فرجامی فرد به نبود جایگاه سوخت سی ان جی و معاینه فنی خودرو در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای راه اندازی جایگاه سوخت سی ان جی و معاینه فنی نیز پیگیر هستیم.

,

وی در خصوص پروژه های نیمه تمام روستایی، اظهار کرد: این پروژه ها نیازمند اعتبار است و با اعتبارات شهرستانی و استانی و با توجه به هزینه بالای آسفالت هر کیلومتر راه روستایی، پروژه ها به کندی پیش میرود اما ما در شهرستان پیگیر سرعت بخشیدن به اتمام برخی پروژه ها با همکاری بسیج سازندگی و از محل قیر رایگان هستیم.

,

فرماندار درمیان در مورد آسفالت نامناسب جاده اسدیه_ سربیشه، بیان کرد: قسمتهای خراب آسفالت این جاده نیاز به مرمت و بهسازی دارد که در صورت امکان انجام میشود اما اولویت اول ما در شهرستان در بحث راه ها، راه های روستایی است.

,

فرجامی فرد در مورد مشکل آب شرب، افزود: خوشبختانه با وارد مدار شدن چاه جدید مجتمع فخرود مشکل قطعی آب شرب روستاها مرتفع شده و در حال حاضر ۳۴ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان آبرسانی سیار میشود که برنامه آبرسانی پایدار برای این روستاها در برنامه است و تا پایان سال ۱۴۰۲ بحث آبرسانی به روستاهای درمیان به پایان میرسد.

,

۴۰ درصد مدیران ادارات در درمیان سکونت دارند

, ۴۰ درصد مدیران ادارات در درمیان سکونت دارند, ۴۰ درصد مدیران ادارات در درمیان سکونت دارند,

فرجامی فرد در مورد مدیران پروزای برخی ادارات شهرستان درمیان، تصریح کرد: حداقل ۴۰ درصد مدیران در شهرستان سکونت دارند و مدیرانی که من منصوب کردم شرط بیتوته در شهرستان برای آنها گذاشتم.

,

وی ادامه داد: تمام مدیرانی که از زمان فرماندار شدن من منصوب شدند در شهرستان حضور دارند برخی از مدیرانی که از قبل بودند و هستند اگر در شهرستان مستقر نیستند، در طول روز در شهرستان هستند و اگر قرار بر رفتن به مرکز استان باشند شب میروند. به مدیران ادارات گفتم پس از پایان ساعت اداری خودروی مدیری در جاده نباشد که اگر این گونه باشد برخورد میشود.

,

فرماندار درمیان با بیان اینکه برخی مدیران واقعا شرایط استقرار و آوردن خانواده به شهرستان را ندارند، افزود: مدیران شهرستان درمیان پای کار هستند در جلسات و دهگردشی هایی که بعد از ظهرها و روزهای تعطیل  برگزار میشود حضور دارند چراکه معتقد هستیم مدیران باید بین مردم باشند و در روستاها حضور پیدا کنند که این موضوع مورد توجه مدیران است.

,

فرجامی فرد با بیان اینکه شهرستان درمیان از نظر برخی آقایان در استان مطلوب نیست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر خانواده خودم در اسدیه مرکز شهرستان درمیان مستقر هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه