اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی:

پیاده‌روی اربعین حسینی تیری به سمت دشمنان است

پیاده‌روی اربعین حسینی تیری به سمت دشمنان است
کارشناس مسائل فرهنگی گفت: پیاده‌روی به سمت کربلای معلی اجر مادی و معنوی بسیار زیادی دارد و تیری به سمت دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حبیب بابایی، کارشناس فرهنگی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به افزایش تردد زائران حسینی به سمت مرزهای منتهی به عراق، اظهار کرد: تجمع مردم در راستای زیارت حرم امام حسین علیه‌السلام بسیار ارزشمند است، چراکه پیاده‌روی به کربلا اجر مادی و معنوی بسیار زیادی دارد و تیری به سمت دشمنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: خوشبختانه فرهنگ اربعین از نسلی به نسل دیگر منتقل شده، البته توسعه فرهنگی از دیگر اهداف پیاده‌روی اربعین حسینی به شمار می‌رود که باید پیام این پیاده‌روی را به دنیا برسانیم.
,
 
,
این کارشناس فرهنگی با تأکید بر اینکه تنها «عشق» امت اسلام را با پای پیاده به سوی حرم حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام به حرکت درآورده است، مطرح کرد: حضور پرشکوه و بی‌مانند مردمی که مشتاقانه از پیر و جوان و کودک و زن و مرد به سمت حرم امام حسین علیه‌السلام می‌شتابند لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازند.
,
 
,
بابایی با بیان اینکه نظریه‌پردازان غربی در پی طرد دین‌باوری در دنیا هستند، متذکر شد: با پیروزی انقلاب اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد و همین تجمعات اربعین به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی رخ می‌دهد.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه با اکنون دشمنان با تمام توان علیه ایران اسلامی تهاجم فرهنگی را آغاز کرده است، یادآور شد: تجمع خودجوش و انقلابی مردم دنیا در راهپیمایی به سوی حرم حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام نشان می‌دهد که تیر دشمنان به سنگ خورده و سال‌ها است با وجود صرف هزینه‌های هنگفت نتوانسته‌اند به اهدافشان دست یابند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه