اخبار داغ

کارشناس حوزه بین‌الملل مطرح کرد:

پنهان کردن ضعف‌های دشمن زیر پوشش شعار «اسلام‌هراسی»

پنهان کردن ضعف‌های دشمن زیر پوشش شعار «اسلام‌هراسی»
کارشناس حوزه بین‌الملل با اشاره به مطرح کردن ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی از سوی دشمنان به‌خصوص آمریکا، گفت: آمریکایی‌ها با این اقدام در تلاشند ضعف خود را بپوشانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رضاخواه، کارشناس حوزه بین‌الملل در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به مطرح کردن ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی از سوی دشمنان به‌خصوص آمریکا، اظهار کرد: آمریکایی‌ها با این اقدام در تلاشند ضعف‌های خود را بپوشانند، چرا که خود درگیر مشکلات داخلی و خارجی زیادی شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها در داخل مشکلاتی از قبیل گرانی، تورم، نقدینگی، اعتراض مردم به سیاست‌های دولتمردانشان و ... را یدک می‌کشند و در حوزه سیاست خارجی نیز آمریکا منفور عام و خاص شده و روزی نیست که مردم دنیا علیه آمریکایی‌ها شعار سر ندهند.
,
 
,
این کارشناس حوزه بین‌الملل یادآور شد: بنابراین دولتمردان و مسئولان آمریکا با طرح موضوعاتی مانند «ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی» درصدد دستیابی به اهداف خود هستند، البته در این راستا همواره شکست خورده‌اند.
,
 
,
رضاخواه متذکر شد: حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و برخی دولت‌های مرتجع عربی و سرسپرده غرب، به‌خوبی نشان می‌دهد که این رژیم به دنبال محدود کردن جمهوری اسلامی است، حال آنکه جمهوری اسلامی روز به روز در دنیا سرافرازتر و آمریکا بیش از گذشته منفورتر می‌شود.
,
 
,
وی تبیین کرد: برخی کارشناسان آمریکایی معتقدند که اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی در آمریکا جواب نداده و دولتمردان آمریکایی با چنین سیاست پلشتی سعی داشتند نخست ایران را در منطقه و دنیا بی‌اعتبار کنند که البته خودشان بی‌اعتبار شدند، دوم آنکه به حضور خود در منطقه خاورمیانه مشروعیت ببخشند که در این زمینه نیز مردم دنیا از حضور آمریکا در منطقه نفرت دارند.
,
 
,
این کارشناس حوزه بین‌الملل تشریح کرد: از سویی آمریکایی‌ها با حضور در منطقه نه‌تنها نزد ملت‌ها سرافکنده شده‌اند، بلکه اسلام در دنیا و منطقه روز به روز بیشتر ترویج داده می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه