اخبار داغ

درگیری نیروهای مقاومت فلسطین با اشغالگران

درگیری نیروهای مقاومت فلسطین با اشغالگران
نظامیان صهیونیست امروز به شهر جنین در کرانه باختری یورش بردند که متعاقب آن نیروهای مقاومت با این اقدام صهیونیست‌ها مقابله کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان صهیونیست بامداد امروز پنجشنبه به شهر جنین در کرانه باختری یورش بردند که متعاقب آن نیروهای مقاومت با این اقدام صهیونیست‌ها مقابله کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر اساس این گزارش، در درگیری نیروهای مقاومت فلسطین با اشغالگران، یک نظامی صهیونیست زخمی شد.
,
 
,
همچنین، منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.
,
 
,
پیش از این نیز، نظامیان صهیونیست به سمت یک جوان فلسطینی به بهانه پرتاپ سنگ به سمت آنها، شلیک کردند که در نتیجه آن این جوان فلسطینی زخمی شد. در عملیات یورش نظامیان صهیونیست به شهرهای نابلس و جنین در کرانه باختری، شماری از شهروندان فلسطینی زخمی شدند.
,
 
,
بر همین اساس، نظامیان صهیونیست برای اولین بار از پهپادها برای شلیک گاز اشک آور به سمت شهروندان فلسطینی و منازلشان استفاده کردند.
,
 
,
طبق اعلام هلال احمر فلسطین، ۴ جوان فلسطینی با گلوله پلاستیکی زخمی شدند و ۱۲ نفر بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار گرفتگی نفس شدند.
,
 
,
نیروهای مقاومت فلسطین نیز در واکنش به این اقدام نظامیان صهیونیست، اقدام به شلیک به سمت آنها کردند که در نتیجه آن درگیری‌های شدید میان دو طرف رخ داد.
,
 
,
بر همین اساس، منابع عبری اعلام کردند که مسئولان رژیم صهیونیستی به دنبال محاصره مقاومت از طریق حمایت از تشکیلات خودگردان در کرانه باختری هستند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه