اخبار داغ

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان:

حرکت خود جوش اربعین زمینه ساز ظهور منجی است/ رسانه های خارجی دنبال سانسور خبری پیاده روی اربعین هستند

حرکت خود جوش اربعین زمینه ساز ظهور منجی است/ رسانه های خارجی دنبال سانسور خبری پیاده روی اربعین هستند
حجت السلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت:حرکت پرشور و خودجوش مردمی در اربعین حسینی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ حجت السلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه  و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سمنان که در مصلی این شهر برگزار شد،ضمن اشاره به حرکت پرشور و خودجوش مردمی در اربعین حسینی گفت: حرکت های این چنینی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت و درک و شناخت قیام امام حسین(ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: امام حسین(ع) با اهدای خون خود و اهل بیت از فراموشی دین اسلام جلوگیری کرد و علمای دینی نیز در کتاب های بسیاری به آشنایی با نهضت عاشورا تاکید کردند.

,

خطیب جمعه سمنان با اشاره به اجتماع بیش از ۲۰میلیون نفر در اربعین حسینی اطهار کرد: این اجتماع بزرگترین اجتماع در دنیا است و به همین خاطر دشمنان در رسانه های خود به دنبال سانسور خبری و محدود کردن این حرکت عظیم هستند.

,

حجت الاسلام مطیعی ابرازکرد: اربعین درخواست بین المللی برای ظهور منجی است و جاماندگان در راهپیمایی روز اربعین مشارکت کنند.

,

نماینده ولی فقیه در سمنان با بیان اینکه شناور شهید سلیمانی اولین شناور رسمی جمهوری اسلامی است، تصریح کرد:شناور شهید سلیمانی به عنوان جدیدترین شناور رزمی ساخت ایران یک خط شکن واضح در سبک و سیاق طراحی و نیز تنوع و کمیت تجهیزات و تسلیحات محسوب می شود.

,

وی همچنین تاکید کرد: اجلاس مجمع جهانی اهل بیت با حضور رهبر انقلاب تشکیل شد و ایشان در این اجلاس به موجودیت نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

,

حجت السلام مطیعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تاب آوری را اصلی ترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و ادامه داد: مقاوت و پافشاری ملت ایران در مقابل تمامی هجمه های دشمنان و تحریم ها، وجود الگوهای فرهنگی شیعه و فرهنگ علوی و فاطمی و عاشورایی و حضور امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از رموز تاب آوری نظام جمهوری اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه