اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

نرخ‌گذاری سرویس مدارس با موافقت همه دستگاه‌های مربوطه انجام شد

نرخ‌گذاری سرویس مدارس با موافقت همه دستگاه‌های مربوطه انجام شد
سیفی گفت: نرخ سرویس مدارس مصوب شورای اسلامی شهر یزد است و طی نامه‌ای به آموزش و پرورش ابلاغ شده و لازم‌الاجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون جزئیات افزایش نرخ سرویس مدارس گفت: نرخ سرویس مدارس طی دو مرحله افزایش یافت؛ در ابتدا برابر نرخ اعلامی وزارت کشور که اعلام کرده بود کلیه نرخ‌ها 35 درصد بیشتر افزایش پیدا نکند، شورای شهر با توجه به نظر آموزش و پرورش و با توجه به بخشنامه وزارت کشور نرخ سرویس مدارس را 35 درصد بیشتر افزایش نداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: اما با توجه به شرایط خاص تورمی که در کشور وجود داشته و اینکه طی دو سال گذشته کشور درگیر کرونا بوده و نرخ سرویس مدارس عملا بطور کامل اجرا نمی‌شد، خیلی از مدارس گفتند این میزان افزایش نرخ برای شرکت‌های خدماتی مینی‌بوس‌رانی و همچنین آژانس‌ها مقرون به صرفه نیست.

,

رئیس شورای اسلامی شهر یزد اضافه کرد: لذا مجددا کمیسیون ماده 18 نرخ‌گذاری با حضور مسئولین زیربط از جمله آژانس‌داران، شرکت‌های خدماتی مینی‌بوس‌رانی، نمایندگانی از استانداری، فرمانداری، آموزش و پروش، مجمع امور صنفی و سایر دستگاه‌های زیربط تشکیل شد و نهایتا نرخ 50 درصد افزایش برای مینی‌بوس‌ها و 50، 60 و 70 درصد برای آژانس‌ها بر حسب کیلومتری که طی می‌کنند، اعلام شد.

,

سیفی تأکید کرد: این نرخ مصوب شورای اسلامی شهر یزد است و طی نامه‌ای به آموزش و پرورش ابلاغ شده و لازم‌الاجرا است و همه مدارس، آژانس‌داران و شرکت‌های خدماتی مینی‌بوس‌رانی باید آن را کاملا رعایت کنند و اگر رعایت نشود قطعا دستگاه‌های نظارتی مخصوصا تعزیرات با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه افزایش نرخ سرویس مدارس اجتناب‌ناپذیر است و صرفا مختص به استان یزد نیست، عنوان کرد: افزایش نرخ سرویس مدارس در استان‌های همجوار یزد هم تقریبا مشابه یزد است و البته نرخ برخی استان‌ها مانند اصفهان قدری بالاتر از استان یزد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه