اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

برخورد با بانک های خصوصی کم کار در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

برخورد با بانک های خصوصی کم کار در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
محمدرضا حسین نژاد گفت : بانک های خصوصی که در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری کم کاری داشته باشند برخورد قاطعانه با آنان صورت خواهد گرفت زیرا بر اساس قانون تمامی بانک ها چه دولتی چه خصوصی موظف به رعایت پرداخت تسهیلات هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  عصراترک از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد استانی جوانی جمعیت اظهار داشت: بر اساس گزارش های ارائه شده ، بانک های خصوصی تاکنون اهمال کاری داشته اند لذا مدیران استان کم‌کاری‌های این بانکها را گزارش دهند تا برخورد های لازم با آنها صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از ,  عصراترک , از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد استانی جوانی جمعیت اظهار داشت: بر اساس گزارش های ارائه شده ، بانک های خصوصی تاکنون اهمال کاری داشته اند لذا مدیران استان کم‌کاری‌های این بانکها را گزارش دهند تا برخورد های لازم با آنها صورت گیرد.,

 

,

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این نشست ها بیان شفاف مسائل است و موکول نکردن عملکردها به آینده است.

,

 

,

وی ادامه داد: دستگاه های متولی امر جوانی جمعیت باید با قاطعیت موضوعات را پیگری و خروجی‌ در ستاد مطرح شود.

, .,

 

,

استاندار خراسان شمالی در رابطه با مسئله‌ایجاد شده در سامانه ثبت مانه و سملقان برای تخصیص وام فرزند آوری به خانواده ها بیان داشت: این موضوع با جدیت دنبال و مشکل حل شود در صورت نیاز از جانب استانداری پیگیری ها انجام شود که کار سرعت پیدا کند.

, .,

 

,

وی با اشاره به اینکه سازمان صدا و سیمای استان نسبت به پخش برنامه های مرتبط با جوانی جمعیت قوی تر و پررنگ‌تر حضور داشته باشد، گفت: همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به برگزاری همایش های جوانی جمعیت در شهرستان ها نیز اقدام کند و روند آموزش تداوم داشته باشد.

, .,

 

,

حسین نژاد با تاکید بر حساسیت موضوع جوانی جمعیت در کشور گفت: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی نسبت به قوانین این طرح تسلط کامل را داشته باشد.

,

 

,

استاندار خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: دستگاه ها در رابطه با موارد تشویقی و مشوق های فرزند آوری از میان قوانین، انعطاف ها و ابتکاراتی داشته باشند که خانواده ها تحت فشار قرار نگیرند.

, .,

 

,

وی یادآور شد: علاوه بر این راه و شهرسازی خراسان شمالی در رابطه با تقسیم زمین‌های مشاع به گونه ای این زمین ها اختصاص پیدا کند که شرایط استقلال خانواده ها حفظ شود.

, .,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه