اخبار داغ

کارشناس حمل و نقل عمومی:

حمل و نقل عمومی با محصولات باکیفیت داخلی نونوار شود

حمل و نقل عمومی با محصولات باکیفیت داخلی نونوار شود
کارشناس حمل و نقل عمومی با تأکید بر ضرورت نوسازی حمل و نقل عمومی با محصولات باکیفیت داخلی، گفت: این نوسازی با اهداف حفظ محیط‌زیست و پویایی صنعت صورت می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله صادقی، کارشناس حمل و نقل عمومی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به نوسازی حمل و نقل عمومی اظهار کرد: سازمان توسعه و گسترش صنایع ایران باید در این زمینه تمهیداتی بیندیشد و نباید تنها اتوبوس‌های گازسوز در اولویت باشند، بلکه اتوبوس‌هایی هم که بنزینی هستند باید تبدیل به نوساز شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: سازمان استاندار ایران و محیط‌زیست به‌عنوان متولیان عدم آلودگی هوا باید ناظر بر تولید خودروهای غیر مضر در کشور باشند، در حالی که برخی خودروها دارای موادی هستند که سرطان‌زا است و نباید در کشور مجوز تردد پیدا کنند.
,
 
,
این کارشناس حمل و نقل عمومی متذکر شد: طرح نوسازی ناوگان و مقابله با خودروهای فرسوده با اهداف حفظ محیط‌زیست و تحول و پویایی در صنعت خودرو است که در این راستا سازمان استاندارد باید بیشترین نظارت را داشته باشد.
,
 
,
صادقی یادآور شد: مهم‌ترین موضوع در نوسازی خودروها و اتوبوس‌های فرسوده همکاری سازمان‌های مرتبط است و در این راستا باید اتوبوس‌های نوسازی زیادی در سطح شهر وجود داشته باشند و خودروهای فرسوده نیز جمع‌آوری شوند.
,
 
,
وی در ادامه توضیح داد: تولیدات داخلی با کیفیت بالا در حوزه خودروسازی می‌تواند در کاهش آلودگی هوا بسیار موثر باشد و اینگونه نیست که خودروهای خارجی در صورت واردات مشکلات کشور را رفع کنند، بلکه بسیاری از تولیدات و خودروهای ساخت داخلی دارای کیفیت به مراتب بالاتری از خودروهای خارجی هستند.
,
 
,
صادقی تشریح کرد: نخبگان و پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با نوسازی حمل و نقل عمومی و شرکت‌های دانش‌بنیان در این راستا می‌توانند بسیار موثر باشند و نمی‌توان تنها مردم و مسئولان را در این زمینه عهده‌دار این موضوع تلقی کرد، بلکه نخبگان نیز رسالت سنگینی دارند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه