اخبار داغ

مشاورین املاک از تنظیم سند خرید و فروش زمین‌های نهضت ملی مسکن خودداری کنند

مشاورین املاک از تنظیم سند خرید و فروش زمین‌های نهضت ملی مسکن خودداری کنند
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: به دفتر‌های اسناد رسمی و مشاوران املاک هم هشدار می‌دهیم که از تنظیم سند رسمی یا قرارداد در زمینه خرید یا فروش زمین مربوط به طرح نهضت ملی مسکن خودداری کنند، زیرا تخلف به شمار می‌رود و به طور حتمی بی‌توجهی به این موضوع برایشان مشکل ایجاد خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس سید محمود دستغیبی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن آغاز شده است و ۷ هزار واحد از مرحله خاکبرداری تا نازک‌کاری قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 دستغیبی عنوان داشت: دو طرح در برازجان و خورموج در مرحله نازک‌کاری هستند امیدواریم با تامین مالی که صورت می‌گیرد، طرح ۲۴۲ واحدی برازجان امسال به متقاضیان تحویل شود.

,

وی با اشاره به اینکه در شهر‌هایی که ظرفیت وجود دارد هنوز ثبت نام از متقاضیان صورت می‌گیرد و سامانه باز است، اظهار داشت: به دفتر‌های اسناد رسمی و مشاوران املاک هم هشدار می‌دهیم که از تنظیم سند رسمی یا قرارداد در زمینه خرید یا فروش زمین مربوط به طرح نهضت ملی مسکن خودداری کنند، زیرا تخلف به شمار می‌رود و به طور حتمی بی‌توجهی به این موضوع برایشان مشکل ایجاد خواهد کرد.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: در شهر‌های کوچک که زمین وجود دارد از یک ماه پیش با حضور استاندار واگذاری زمین به متقاضیان در دو شهر آغاز شده است و در این روش مردم خودشان عملیات اجرایی را بر عهده دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه