اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مدارس تک دانش آموزی خراسان شمالی تجمیع شوند

مدارس تک دانش آموزی خراسان شمالی تجمیع شوند
حجت الاسلام رضا نوری با اشاره به اینکه فعالیت مدارس تک دانش آموزی توجیه ندارد، گفت: باید برنامه ریزی ها به سمتی پیش رود که این مدارس با سایر مدارس تجمیع شوند و آموزش و پرورش شرایط جابجایی دانش آموزان را مهیا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: برگزاری کلاس ها با ظرفیت یک نفر دانش آموز و یک معلم توجیه ندارد و باید فعالیت ها به سمتی پیش رود که این کلاس ها تجمیع شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

 

,

وی بیان داشت: باید شرایط حضور دانش آموزان در مدارس دیگر فراهم شود، حتی به گونه ای که آموزش و پرورش شرایط جابجایی و سرویس دانش آموز را آماده کند.

,

 

,

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه در استان 9 مدرسه یک دانش آموزی فعالیت دارند، گفت:  با تجمیع کلاس های تک نفره، دانش آموز می تواند در مدرسه ای با امکانات بیشتر و درکنار سایر دانش آموزان تحصیل داشته باشد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این یکی از مزایای حذف کلاس های تک نفره، استفاده از ظرفیت معلمان در سایر مدارسیاست که با کمبود معلم درگیر هستند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه