اخبار داغ

۵ میلیون مشترک قبض برق رایگان دریافت کردند

۵ میلیون مشترک قبض برق رایگان دریافت کردند
مدیر عامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت:خوشبختانه با اجرای این طرح، از ۴۰ میلیون قبض صادره، ۱۶/۷ میلیون قبض مشمول پاداش صرفه جویی شدند و از این تعداد ۵ میلیون مشترک بستانکار بودند و یا قبض برق آنها به صورت رایگان صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در تشریح اجرای طرح اصلاح تعرفه برق بخش خانگی و اثرات آن گفت: خوشبختانه با اجرای این طرح، از ۴۰ میلیون قبض صادره، ۱۶/۷ میلیون قبض مشمول پاداش صرفه جویی شدند و از این تعداد ۵ میلیون مشترک بستانکار بودند و یا قبض برق آنها به صورت رایگان صادر شد.

سخنگوی صنعت برق افزود: میزان کاهش مصرف برق با اجرای این طرح، حدود ۱۵۰۰ مگاوات تخمین زده می‌شود که اگر می‌خواستیم برای تامین این میزان برق نیروگاه بسازیم، باید حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان با زیرساخت‌هایی که مرتبط با نیروگاه هستند سرمایه‌گذاری می‌کردیم که در واقع این عدد صرفه‌جویی شد. همچنین، این میزان صرفه‌جویی در بخش خانگی، منجر شد که امسال بتوانیم برق صنایع انرژی بر کشور را بیش از ۱۵ درصد بیشتر از گذشته تامین کنیم.

رجبی مشهدی بیان کرد: پاداشی که به مشترکان خانگی تا این لحظه پرداخت شده حدود ۸۵۰ میلیارد تومان است و از آنجایی که اجرای این طرح تا پایان شهریورماه ادامه دارد پیش‌بینی می‌کنیم این عدد به هزار میلیارد تومان برسد؛ لذا از مردم عزیز درخواست می‌کنیم همان‌طور که تا این لحظه با ما همکاری کرده‌اند تا پایان شهریورماه نیز به همکاری خود با صنعت برق ادامه دهند و در کنار آن از پاداش صرفه‌جویی در مصرف برق برخوردار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه