اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) حاجی‌آباد خبر داد؛

اجرای طرح بیمه زنان سرپرست خانوار در حاجی‌آباد/ ۲۸ نفر در بهار سال جاری بازنشسته شدند

اجرای طرح بیمه زنان سرپرست خانوار در حاجی‌آباد/ ۲۸ نفر در بهار سال جاری بازنشسته شدند
نگهبان با اشاره به اجرای طرح بیمه زنان سرپرست خانوار در شهرستان حاجی آباد، گفت: ۲۸ نفر از این بانوان در بهار سال جاری بازنشسته شدند و تعداد ۹۴ نفر از این قشر در شهریور ماه سال جاری بیمه‌پردازی آنان آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسمعیل نگهبان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) حاجی آباد در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: طرح بیمه زنان سرپرست خانوار یکی از برنامه های موثر و مناسبی جهت آتیه خانواده های معزز تحت پوشش کمیته امداد است.
نگهبان با بیان اینکه این طرح ویژه زنان سرپرست خانوار ۴۷ تا ۵۰ ساله است، مطرح کرد: این افراد پس از شناسایی به سازمان تامین اجتماعی معرفی و بیمه پردازی آنان از سوی کمیته امداد انجام می شود؛ با توجه به بازه سنی، این افراد طی ۵ الی ۷ سال آینده در سن ۵۵ سالگی واجد شرایط بازنشستگی خواهند شد و از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت خواهند کرد و از تحت حمایت این نهاد خارج می شوند.
وی با اشاره به اینکه افرادی که سابقه بیمه دارند در اولویت هستند، عنوان کرد: در سنوات گذشته برای ۲۸ زن سرپرست خانوار بیمه پردازی صورت گرفته که در بهار ۱۴۰۱به سن بازنشستگی رسیده و کسری سنواتی آنان به مبلغ ۷ میلیارد ریال از محل منابع امدادی و مساعدت خیرین تامین شد و هم اکنون از مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی هستند.
رییس کمیته امداد حاجی آباد ضمن قدردانی از همکاری و تعامل بسیار خوب سازمان تامین اجتماعی شهرستان گفت: هم اکنون تعداد ۹۴ نفر از این قشر در شهریور ماه سال جاری، پس از جذب سهمیه و اقدامات لازم به تامین اجتماعی معرفی و بیمه پردازی آن عزیزان آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه