اخبار داغ

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر خبر داد؛

اجرای موفق ممیزی تجهیزات و پورت اپراتوری در بندر شهید باهنر

اجرای موفق ممیزی تجهیزات و پورت اپراتوری در بندر شهید باهنر
محمد حسینی تختی از اجرای موفق ممیزی و بررسی میدانی و اسنادی تجهیزات و پورت اپراتوری در بندر شهید باهنر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا محمدحسینی تختی، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: این ممیزی در راستای اهداف عملکرد و رعایت استانداردهای عملیات بندری توسط شرکت‌های اپراتور بندری و ارزیابی استانداردهای مرتبط با نیروی انسانی با موفقیت در بندر شهید باهنر انجام شد.

وی افزود: این ممیزی که همه ساله با حضور تیمی از کارشناسان خبره سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می‌شود، عملکردهای مربوط به تجهیزات بندری، ظرفیت و توانمندی اپراتورهای فعال در بندر و هم‌چنین توان فنی و عملیاتی نیروهای انسانی مستقر در این بندر را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

مدیر بنادر شرق هرمزگان از مزایای انجام این ممیزی‌ها به رفع نواقص و کمبودهای احتمالی اشاره کرد و بیان داشت: در صورت عدم مغایرت با چک لیست‌های مورد بررسی به منظور انجام و پیگیری اقدامات اصلاحی، نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها احصا و سپس برنامه‌ای برای رفع آن تدوین و ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ موقعیت دسترسی به آب‌های آزاد، نزدیکی به کشورهای جنوب خلیج فارس، اتصال به کریدور شمال-جنوب از طریق شبکه بین‌المللی جاده‌ای و همچنین آبخور مناسب برای پهلوگیری انواع شناور از مزیت‌های بندر شهید باهنر  محسوب می‌شود. این بندر با قدمتی ۵۰ساله درحال حاضر دارای ۱۲ پست اسکله است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه