اخبار داغ

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد؛

برگزاری جشن حدنگاری خراسان جنوبی تا پایان سال ۱۴۰۱

برگزاری جشن حدنگاری خراسان جنوبی تا پایان سال ۱۴۰۱
بابایی از برگزاری جشن حدنگاری خراسان جنوبی تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در خراسان جنوبی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار اراضی ملی داریم که ۹۸.۵ درصد سنددار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسن بابایی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: دادگستری این استان از دادگستری‌های پیشرو در کشور است و عملکردها نشان از پویایی و تحول در این مجموعه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اجرای طرح حدنگاری و تأمین اعتبار برای اتمام این پروژه در خراسان جنوبی از اهداف سفر به این استان است.

,

بابایی با بیان اینکه بیان کرد: مقام معظم رهبری ۸ راهبرد کلان برای مسئولین قضائی مطرح کردند که در راهبرد پنجم فرمودند متر به متر اراضی باید ماهیت آن مشخص شود.

,

وی با اشاره به اینکه تنها راهی که می‌تواند با زمین‌خواری، جنگل خواری، کوه خواری و …مبارزه کند اجرای طرح کاداستر است، ادامه داد: اگر بحث حدنگاری به سرانجام خوبی برسد خیلی از مشکلات و دعاوی حل می‌شود.

,

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه سیاست‌های برنامه هفتم توسعه روز گذشته ابلاغ شد، تصریح کرد: در فرازی از این برنامه الام شده که طرح حدنگاری باید به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شود.

,

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی طی دو سال اخیر انجام شده است، افزود: از ۱۶۴ میلیون هکتار مساحت کل کشور ۱۳۷ میلیون هکتار اراضی ملی است که برای ۱۳۲ میلیون هکتار یعنی ۹۷ درصد سند صادر شده است.

,

صدور سند حدنگار برای ۹۸.۵ درصد اراضی ملی خراسان جنوبی

, صدور سند حدنگار برای ۹۸.۵ درصد اراضی ملی خراسان جنوبی, صدور سند حدنگار برای ۹۸.۵ درصد اراضی ملی خراسان جنوبی,

بابایی عنوان کرد: در خراسان جنوبی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار اراضی ملی داریم که ۹۸.۵ درصد سنددار شده است.

,

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه طرح حدنگاری اراضی کشاورزی نیز از امسال آغاز شده است، ادامه داد: از ۱۹۸ هزار هکتار عرصه‌های زراعی در استان خراسان جنوبی ۳۱ هزار هکتار سند دار شده که به این لحاظ استان در رتبه سوم کشور قرار دارد.

,

وی عنوان کرد: با تأمین اعتبار ویژه به این استان می‌توانیم جشن حدنگاری را تا پایان سال جاری برگزار کنیم.

,

بابایی با بیان اینکه در اجرای حدنگاری کشاورزی باید مردم پیش قدم شوند، تأکید کرد: از ظرفیت بخشداران، دهیاران، معتمدان و ائمه جمعه برای تشویق زارعین به اجرای طرح استفاده شود.

,

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  با اشاره به اینکه در روستاها اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: هم اکنون ۷۰ درصد روستاها سند دار شده و تعداد زیادی از روستاها تا پایان سال صاحب سند می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه