اخبار داغ

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اعلام کرد؛

کشف ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی

کشف ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی
سردار فرشید گفت: ماموران پلیس در بازرسی از 2 دستگاه تریلی 2 تن و 200 کیلوگرم تریاک کشف و 6 سوداگر مرگ را دستگیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار ناصر فرشید امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه تریلی که در حال تردد به سمت شهرهای مرکزی کشور بودند مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران در بازرسی از تریلی ها ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند که در این رابطه ۶ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

,

وی با اشاره به این که از ابتدای سال جاری بالغ بر ۲۲ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده است؛ تصریح کرد: طی همین مدت ۵۰ باند حمل و توزیع کننده مواد مخدر متلاشی شده است.

,

سردار فرشید در ادامه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۳ طرح عملیاتی پیش بینی و انجام شده است که ۱۵ طرح عملیات های انجام شده فوق با محوریت برخورد با خرده فروشان موادمخدر بوده که در این رابطه بیش از ۲ تن موادمخدر کشف و ۶۰ معتاد متجاهر نیز دستگیر و تحویل دستگاه های مرتبط گردیده است.

,

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان این که از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار و ۲۰۰ نفر قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و به مقام قضائی معرفی شده اند؛ خاطر نشان کرد: بیش از ۵۹۷ دستگاه خودرو در این رابطه توقیف شده است.

,

این مقام ارشد انتظامی به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد: رزمندگان پلیس به صورت شبانه روزی با چشمانی بیدار تحرکات اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می کند و اجازه ناامنی و جولان به مخلان امنیت نخواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه