اخبار داغ

فیلم؛

پذیرش روزانه۵۰۰ زائر در موکب رهروان امام حسین(ع) هرمزگان

پذیرش روزانه۵۰۰  زائر در موکب رهروان امام حسین(ع) هرمزگان
مسئول موکب رهروان امام حسین(ع) هرمزگان با بیان اینکه روزانه پذیرش ۵۰۰ زائر را داریم، گفت: اسکان زائر، برنامه های فرهنگی از قبیل مداحی، نماز جماعت، مشاوره مذهبی و خانواده، ماساژدرمانی، خدمات خیاطی، صبحانه و میان وعده برای زائرین را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهره ساهور، مسئول موکب رهروان امام حسین(ع) شهرستان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار اعزامی هرمز در کربلای معلا اظهار کرد: این موکب سال گذشته ثبت شده و سال جاری‌ با اعزام به کربلای معلا فعالیت خود را آغاز کرده است.
مسئول موکب رهروان امام حسین(ع) بندرلنگه عنوان کرد: این موکب دارای ۵۰ خادم اعم از خواهر و برادر است که از چهارم شهریورماه گروه پیشرو ما اعزام و از ۱۲ شهریورماه موکب دایر و سیزدهم پذیرش زائر آغار شد.
ساهور با بیان اینکه روزانه پذیرش ۵۰۰ زائر را داریم، گفت:  تا ۲۷ شهریورماه موکب فعالیت خود را ادامه می دهد.
وی با اشاره به برنامه و فعالیت موکب رهروان امام حسین(ع) در کربلای معلا مطرح کرد: اسکان زائر، برنامه های فرهنگی از قبیل مداحی، نماز جماعت، مشاوره مذهبی و خانواده، ماساژدرمانی، خدمات خیاطی، صبحانه و میان وعده برای زائرین را داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,

مسئول موکب رهروان امام حسین(ع) بندرلنگه تصریح کرد: نماز های صبح، ظهر و عصر، مغرب و عشا به صورت جماعت در موکب برگزار می شود و پخش مداحی به صورت مستمر و برگزاری برنامه های ویژه کودکان همچنین توزیع بسته های بهداشتی برای زائران در موکب رهروان امام حسین(ع) صورت می گیرد.

,

ساهور خاطر نشان کرد: موکب رهروان امام حسین(ع) در کربلای معلا در صحن حضرت زینب(س) قرار دارد و منتظر قدوم سبز زائران امام حسین(ع) هستیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه