اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی خبر داد؛

خدمت رسانی ۳۵ موکب خراسان جنوبی به زائران اربعین در کاظمین

خدمت رسانی ۳۵ موکب خراسان جنوبی به زائران اربعین در کاظمین
جوینده گفت: ۳۵ موکب خراسان جنوبی در سایت صاحب الزمان(عج) شهر کاظمین مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، موسی جوینده شامگاه سه شنبه در نشست خبری مجازی با خبرنگاران از کاظمین اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی به خاطر دیانت دیرینه خود نسبت به اهل بیت(ع) از دیرباز عنایت ویژه ای به عاشورا و اربعین و قیام امام حسین(ع) داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی ارادت خاصی به امام حسین (ع) دارند و برای اربعین حسینی سنگ تمام می گذارند و به معنای واقعی کریم هستند.

,

وی در خصوص نقش مردم خراسان جنوبی در پیاده روی اربعین حسینی گفت: امکاناتی که در این پیاده روی بزرگ اربعین، توسط مردم خراسان جنوبی فراهم می شود بی مثال است و عظمت مردم استان را نشان می دهد.

,

جوینده با اشاره به اینکه در کاظمین، سایت صاحب الزمان(عج) خاص خراسان جنوبی دایر است، افزود: این سایت یک شهر بزرگی است که از ریزترین ملزومات تا بزرگترین نیاز زائران در این شهر پیش بینی شده است.

,

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی در ادامه بیان کرد: از دو ماه پیش اقدامات برپایی این سایت خدمت رسانی به طول ۴۵۰ متر و عرض ۳۵۰ متر در شهر کاظمین اجرا شده است و در هیچ جای عراق در اربعین این نوع سایت توسط هیچ استانی راه اندازی نشده است.

,

وی با بیان اینکه ۳۵ موکب در سایت خراسان جنوبی در کاظمین مستقر هستند، ادامه داد: این مواکب در بخش تغذیه، نانوایی و … خدمات و امکانات بسیاری در اختیار زائران حسینی قرار می دهند.

,

جوینده در پایان بیان کرد: یکی از زیبایی های اربعین حسینی تجلی وحدت همه انسان ها با هر دینی در این پیاده روی بزرگ است و امسال عراقی ها برای اولین بار در کنار مواکب استان خراسان جنوبی در کاظمین فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه