اخبار داغ

نماینده گرگان و آق‌قلا:

روزی باشکوه‌تر از ۵ آذر برای گرگان نیست

روزی باشکوه‌تر از ۵ آذر برای گرگان نیست
منتظری گفت: باید تلاش کنیم هر سال که با ۵ آذر نزدیک می‌شویم شاهد شکوه و عظمت و حماسه آفرینی بیشتر این رخداد در تاریخ معاصر خود باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری، نماینده  مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص روز گرگان و حواشی به وجود آمده در فضای مجازی در گفتگو با گلستان ما، گفت: معمولا در تاریخ هر کشوری رخدادهایی را شاهد هستیم که مرجع هستند و مرکز ثقل تاریخ کشور و استان محسوب می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نماینده  مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای نامگذاری به روزهایی تکیه کنیم که وقتی تبیین و تشریح می‌شود در آن رخدادهای جریان‌ساز شکل گرفته باشد و مردم به آن افتخار کنند.

,

منتظری بیان کرد:در تاریخ انقلاب اسلامی و در استان گلستان شاهد رخدادهایی بودیم که مهمترین آن سالروز شهادت قیام مردم گرگان در ۵ آذر است.

,

وی افزود: چنین روزی این ظرفیت را داشت که به عنوان روز گرگان نامگذاری شود چرا که تداعی کننده ایثار، فداکاری، مردانگی، غیرت و دلاوریهای و احساس مسئولیت اجتماعی چهره‌هایی از این دیار است.

,

این مقام مسئول بیان کرد: هر وقت نسل آینده این رخداد را بشنوند و این حوادث را ببیند به آن افتخار می‌کنند و به آن می‌بالند لذا در نشست‌های کارشناسی شورای فرهنگ عمومی در بین گزینه‌هایی مختلفی که مطرح بود به دور از هر گونه تعصب با یک نگاه کارشناسی روز ۵ آذر به عنوان روز گرگان مصوب شد و در شورای فرهنگ عمومی نیز به تصویب رسیده است.

,

منتظری تاکید کرد: باید تلاش کنیم هر سال که با ۵ آذر نزدیک می‌شویم شاهد شکوه و عظمت و حماسه آفرینی بیشتر این رخداد در تاریخ معاصر خود باشیم.

,

وی ابراز داشت: امید داریم در مسیر شهدای عزت بخش که شکوه و افتخارات ما از شهدا است راه شهدا را ادامه دهیم و در این روز به خود ببالیم که روز گرگان به نام کسانی رقم خورده که همه هستی خود گذشتند تا ایران بماند و اسلام عزیز سربلند باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه