اخبار داغ

مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی سرپلذهاب خبر داد؛

خدمات رسانی موکب شهدای فراجا به زوار اربعین در قصرشیرین

خدمات رسانی موکب شهدای فراجا به زوار اربعین در قصرشیرین
حجت الاسلام صادق کماسی بااشاره به خدمات رسانی موکب شهدای فراجا در قصرشیرین گفت: این موکب نوکری خود را به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به نمایش گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام صادق کماسی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز به خدمات رسانی موکب شهدای فراجا در قصرشیرین اشاره کرد و اظهار داشت: این موکب فعالیت های چشمگیری داشته که هم منزلت اجتماعی ناجا را بالا برده و هم نوکری خود را به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نشان داده است.

مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی سرپلذهاب مستقر در موکب قصرشیرین افزود: موکب خدمات متنوعی به زوار ارائه می‌شود از جمله آن خدمات می توان به توزیع چای، شربت، صبحانه، غذا و همچنین فراهم کردن امکانات استراحت برای زوار اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این موکب همه به عشق امام حسین(ع) و ولایت کار می‌کنند و هر کس هر کاری که از دستش برمی‌آید انجام میدهد.

حجت الاسلام کماسی گفت: مراسم پیاده روی اربعین جزو شعائر الهی است لذا باید روز به روز کوشش کنیم این امر را گسترش دهیم.

وی بیان داشت: انشاءالله روزی فرا برسد که ۲۰ تا ۳۰ میلیون نفر زوار از ایران اسلامی در ایام اربعین به کربلای معلی و نجف اشرف مشرف شوند.

مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی سرپلذهاب افزود: بدون شک این راه منتهی به ظهور خواهد شد و امیدوارم از مقدمه سازان ظهور آقا امام زمان(عج) باشیم.

وی اظهار داشت: مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی در راستای کار فرهنگی و وظیفه ذاتی علاوه بر برقراری نظم و امنیت اقدامات فرهنگی و خدمات رسانی به زوار اربعین را در ابعاد گوناگون در دستور کار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه