اخبار داغ

مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

بنادر کوچک نیروی محرکه توسعه اقتصادی دریامحور هستند

بنادر کوچک نیروی محرکه توسعه اقتصادی دریامحور هستند
حسین چراغی گفت: بنادر کوچک به عنوان نیروی محرک اقتصادی در راهبرد تجارت با کشورهای همسایه و توسعه اشتغالزایی در منطقه نقش کلیدی ایفا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حسین چراغی، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی روز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه در بازدید از بنادر جاسک و سیریک با اشاره به نقش فزاینده بنادر کوچک به عنوان نیروی محرک توسعه اقتصادی دریامحور و توسعه اشتغالزایی پایدار در منطقه افزود: بهبود مستمر زیرساخت‌های این بنادر همواره در اولویت سازمان بنادر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: حمایت از سرمایه گذاران و صاحبان کالا از عوامل مهم در راستای ارتباط مستمر با کشورهای حوزه خلیج فارس و افزایش حضور در بازارهای کشورهای همسایه و رونق صادرات انواع کالا است.

,

مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به نگاه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه بنادر کوچک سواحل مکران خاطرنشان کرد: با همکاری تعاونی‌ها، گمرک و رفع مشکلات این حوزه متوان  توسعه و رونق تجارت دراین بنادر را پیش از پیش تقویت کرد.

,

چراغی تسریع در تردد و تخلیه و بارگیری کالا و افزایش ایمنی دریایی و بندری را از عوامل مهمی دانست که باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

,

لازم به ذکر است؛ بنادر جاسک، سیریک و تیاب در شرق هرمزگان زیر مجموعه مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان است که جایگاه‌ ویژه‌ای در زمینه صادرات و واردات کالا دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه