اخبار داغ

وقتی خواستن توانستن می‌شود!

پیگیری‌های مسئولان برای افزایش پروازهای فرودگاه کرمانشاه/ علاج واقعه بعد از وقوع!

پیگیری‌های مسئولان برای افزایش پروازهای فرودگاه کرمانشاه/ علاج واقعه بعد از وقوع!
به دنبال انتقادات جدی به عملکرد مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در پی کاهش چشمگیر پروازهای فرودگاه اشرفی اصفهانی، در ایام اربعین شاهد افزایش شمار پروازهای این فرودگاه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، از اوایل سال جاری مردم شهید پرور کرمانشاه علاوه بر مشکلات اقتصادی و اجتماعی با معضل کاهش چشمگیر پروازهای فرودگاه کرمانشاه نیز مواجه شدند تا جایی که برای رزرو یک بلیط هواپیما از حدود دو هفته قبل باید اقدام می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

استمرار شرایط مذکور سبب انتقادات جدی به عملکرد مدیرکل فرودگاه کرمانشاه شد که خوشبختانه با توجه به اینکه پایانه مرزی خسروی به عنوان دروازه ورود و خروج تردد زوار عتبات عالیات بازگشایی شد شاهد افزایش شمار پروازها و حتی راه اندازی پرواز نجف-کرمانشاه بودیم.

,

صرف نظر از اینکه چرا مسئولان کرمانشاه برای انجام وظایف محوله خود به هول دادن نیاز دارند، امیدواریم این تلاش‌ها برای افزایش شمار پروازهای فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاهی ادامه یابد و مردم پس از اربعین نیز از خدمات به موقع و قابل قبول فرودگاهی بهره مند شوند.

,

, ,

راه اندازی ۱۰۶ پرواز فوق العاده در فرودگاه کرمانشاه طی ایام اربعین

, راه اندازی ۱۰۶ پرواز فوق العاده در فرودگاه کرمانشاه طی ایام اربعین, راه اندازی ۱۰۶ پرواز فوق العاده در فرودگاه کرمانشاه طی ایام اربعین,

مجتبی بیاتی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین به طور میانگین روزانه ۱۰۶ پرواز فوق العاده در فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه برقرار است.

,

وی افزود: از هجدهم شهریور ماه ۵۲ پرواز فوق العاده در مسیر نجف-کرمانشاه و بالعکس در فرودگاه اشرفی اصفهانی برقرار شده است.

,

بیاتی تصریح کرد: پروازهای مسیر کرمانشاه به نجف توسط شرکت هواپیمایی پویا و آسمان انجام می شود.

,

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین از هفدهم شهریور ماه ۱۸ پرواز فوق العاده در مسیر تهران به کرمانشاه و برعکس در فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه برقرار شده است.

,

ه گفته بیاتی از هشتم ماه جاری نیز ۳۶ پرواز در مسیر کرمانشاهکرمانشاه مشهد توسط شرکت هواپیمایی وارش برقرار شده است.

,

وی افزود: همچنین امروز بیست و دوم شهریور ماه نیز نخستین پرواز آسا جت در مسیر تهران به کرمانشاه در فرودگاه شهید اشرفی به زمین نشست.

,

بیاتی از تلاش استاندار برای پیگیری پرواز مذکور خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد انجام پروازهای برنامه ای توسط این شرکت در مسیر  تهران به کرمانشاه و بالعکس باشیم.

,

به گزارش مرصادنیوز، نقش فرودگاه و به ویژه افزودن مقاصد پروازی جدید در توسعه استانها بر کسی پوشیده نیست که امیدواریم در استان همواره محروم کرمانشاه بازگشایی مرز خسروی و افزایش پروازهای فوق العاده منشا خیر و برکت در آینده ای نزدیک شود‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه