اخبار داغ

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان:

ترویج فرهنگ نماز جماعت باید از سطح مدارس آغاز شود

ترویج فرهنگ نماز جماعت باید از سطح مدارس آغاز شود
رئیس ستاد اقامه نماز گیلان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ نماز به ویژه جماعت گفت: این کار باید از سطح مدارس آغاز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،حجت‌الاسلام سید ابوطالب حجازی رئیس ستاد اقامه نماز گیلان در گفتگوی خبری با اشاره به اهمیت تربیت کودکان و نوجوانان اظهار کرد: اگر تربیت فرزندان بر مبنای مهدویت باشد، رشد معنوی و اخلاقی آنها را در پی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با بیان اینکه این ستاد از زمان تأسیس خود، ده‌ها مسجد و نمازخانه بین راهی در کشور احداث کرده است، افزود: بسیاری از ادارات و سازمان‌ها پس از تأسیس ستاد، دارای نمازخانه و مسجد شدند.
,
 
,
رئیس ستاد اقامه نماز گیلان با اشاره به انتشار ده‌ها جلد کتاب با موضوع نماز برای تمام گروه‌های سنی بیان کرد: مرکز تخصصی نماز در قم تأسیس شده و افراد پس از گذراندن دوره‌های ویژه، مجوز دریافت کرده و می‌توانند در حوزه نماز و پاسخگویی به شبهات فعالیت کنند.
,
 
,
حجت الاسلام حجازی برگزاری جلسات متعدد برای دانش آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها با هدف گسترش فرهنگ نماز را مورد تاکید قرار داد و گفت: مؤسسات مختلفی برای تبلیغ نماز فعالیت می‌کنند که زیر نظر ستاد اقامه نماز هستند.
,
 
,
رئیس ستاد اقامه نماز گیلان با بیان اینکه فساد مسئولان ربطی به برپایی نماز ندارد، ادامه داد: ما برای رضایت خداوند نماز می‌خوانیم و اگر هدفی جز این داشته باشیم، نمازمان مورد قبول واقع نمی‌شود و ممکن است مسئولی رفتار و صفت شیطانی داشته باشد و بخواهد نماز خوان‌ها را تخریب کند لذا نباید فریب آنها را بخوریم.
,
 
,
وی با اشاره به برگزاری جشنواره فجر تا فجر عنوان کرد: این جشنواره برای گروه بزرگسالان تعریف شده و دانشگاهیان می‌توانند با تألیف مقاله، رساله دکتری و پایان نامه خود با موضوع نماز را به جشنواره ارسال کنند.
,
 
,
حجت الاسلام حجازی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ نماز جماعت به عوامل مختلف از جمله امام جماعت، هیئات و انجمن‌های اسلامی مربوط است، افزود: بهترین راهکار ترویج فرهنگ نماز جماعت از طریق تبلیغات در مدارس است که خوشبختانه هم اکنون در تمامی مدارس امام جماعت حضور داشته و نماز برپا می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به وجود نمازخانه در مجتمع‌های رفاهی و پمپ بنزین‌ها تصریح کرد: باید نظارت‌ها بر نظافت این نمازخانه‌ها افزایش یابد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه