اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد؛

بهره برداری از ۴۲۰ پروژه اصلاح شبکه برق با اعتبار ٨٨٠ میلیارد تومان در آذربایجان‌غربی

بهره برداری از ۴۲۰ پروژه اصلاح شبکه برق با اعتبار ٨٨٠ میلیارد تومان در آذربایجان‌غربی
کیامهر در راستای تامین برق از بهره برداری۴٢٠ پروژه اصلاح شبکه با اعتبار ٨٨٠ میلیارد تومان خبر داد و گفت : موافقت نامه ایجاد ١۵٠٠ کیلومتر شبکه مسی اخذ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، طاهرکیامهر در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: صنعت برق زیرساخت توسعه ای است و اگر جریان برق تداوم خدمات رسانی نداشته باشد دچار اختلال خواهیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به اینکه آذربایجان غربی از نظر تعداد مشترکین در جایگاه هشتم کشوری قرار دارد، افزود: در استان ١۵٩١ مگاوات برق تولید شده و تا پایان سال هم ١۴٠ مگاوات هم اضافه می شود که نیاز مصرفی آذربایجان غربی هم١۴٠٠ مگاوات است.

,

وی با تاکید بر وجود ١۴٣ پست فوق توزیع ادامه داد : یک میلیون و ٣٨٠ هزار مشترک داریم و مشکل اصلی تولید عدم هماهنگی تولید با مصرف است.

,

کیامهر اذعان کرد : در حال حاضر جمعا ٣٠ هزار کیلومتر خطوط انتقال و ٢١ ترانس داریم و پیک بار مصرفی امسال ١٢٠٠ مگاوات بود.

,

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطرنشان کرد : خوشبختانه با تدابیر اتخاذی در بخش های افزایش تولید، استفاده از ذخایر آبی، انتقال تعطیلی جمعه های واحدهای تولیدی به روزهای عادی، تعطیلی مدیریت و هدفمند چاه های کشاوزی، مشوق های خانگی و کشاورزی، صرفه جویی و تغییر ساعات در ادارات، نصب کنتورهای فهام و نرم افزارهای کنترل و مصرف، فعال سازی اتوماسیون شبکه و کنترل از راه دور و رعایت خود مشترکین امسال قطعی برق نداشتیم.

,

کیامهر در راستای تامین برق از بهره برداری۴٢٠ پروژه اصلاح شبکه با اعتبار ٨٨٠ میلیارد تومان خبر داد و گفت : موافقت نامه ایجاد ١۵٠٠ کیلومتر شبکه مسی اخذ شده است.

,

وی در خصوص روشنایی معابر هم بیان کرد : انتقاد مردم در این حوزه بجا بود و امسال بدلیل مدیریت مصرف یک روز در میان قطع شد.
‍ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی  گفت: هر چند بصورت کلی چندین ماینر کشف و ضبط و برای اشخاص پرونده قضایی تشکیل شده ولی کشف بزرگترین ماینر در استان صحت ندارد.

,
,

طاهر کیامهر افزود: بعلت کاهش قیمت رمزارزها استخراج ماینر کاهش یافته و ماینرها به شدت کنترل می شوند.

,

وی مشکل دیگر صنعت برق را سرقت کابل های برق اعلام کرد و ادامه داد : حدود یک میلیارد تومان هزینه سرقت ها بصورت ماهیانه بار مالی برای شرکت دارد و در همین راستا موافقتنامه ای با نیروی انتظامی جهت ایجاد گشت و جلوگیری از پدیده شوم منعقد شده است.

,

کیامهر اذعان کرد : در آذربایجان غربی از قبل تغییر ساعات اداری ١۵ مگاوات کاهش مصرف داشتیم.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت : برق غیرمجاز مشترکین داخل و خارج از محدوده به مراجع قضایی معرفی شده و بعلت مشکلات قانونی اجازه واگذاری انشعاب نداریم.

,

کیامهر ادامه داد : امسال ٢۴ هزار انشعاب غیرمجاز جمع آوری شده است و پیش بینی بیش از ١۵٠٠ انشعاب است.

,

وی با اشاره به اینکه ٣٠ درصد شبکه برق نیازمند اصلاح و بازسازی است تاکید کرد:  امسال مجوز اصلاح شبکه ١۵٠٠ کیلومتر  اخذ شده که ۴٠٠ کیلومتر در حال اجراست.

,

کیامهر در خصوص قطعی برق جنوب استان در زمستان هم گفت : برنامه ریزی شده از اوایل مهرماه نسبت به شاخه زنی درختان مسیرها اقدام و تدابیر لازم برای حل مشکلات برق در زمستان اتخاذ شده تا قطعی ها به حداقل برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه