اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبر داد؛

درآمدزایی مددجویان قزوینی با نصب پنل خورشیدی

درآمدزایی مددجویان قزوینی با نصب پنل خورشیدی
ناصر ظاهری گفت: یک‌هزار خانواده جهت نصب پنل خانگی انرژی خورشیدی در سطح استان شناسایی شدند که از میان این تعداد برای ۴۰۰ نفر اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر ظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اقدامات کمیته امداد در بحث احداث مسکن مددجویی اظهار کرد: با توجه به اینکه بحث جهش تولید مسکن یکی از سیاست‌های دولت است کمیته امداد هم این موضوع را پیگیری می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛ ,

وی افزود: سهمیه تعیین شده جهت احداث مسکن در مناطق روستایی و محروم استان قزوین، ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی طی دو سال است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته، سال اول ۴۰۰ واحد و سال دوم هم ۴۰۰ مسکن دیگر ساخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به بسته‌های تشویقی امداد برای کارفرمایان تصریح کرد: کمیته امداد در کنار معرفی مددجویان به بانک‌ها جهت دریافت وام‌های اشتغال، تعدادی بسته‌های تشویقی هم برای کارفرمایان درنظرگرفته است.

وی عنوان کرد: تولیدکنندگان و کارفرمایان در صورت به کارگیری فرزندان تحت حمایت کمیته امداد از وام ۱۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه شرکتی در شهرستان آبیک از این طرح استفاده کرده است، گفت: این شرکت با جذب ۱۸۶ نفر از مددجویان کمیته امداد، وام دریافت کرده و از رونق زیادی برخوردار است.

ظاهری خاطرنشان کرد: بسته تشویقی دیگری هم برای کارفرمایان پیش‌بینی شده است؛ براین‌اساس چنانچه کارفرمایی تمایلی به استفاده از تسهیلات اشتغال نداشته باشد، کمیته امداد دو سال حق بیمه مددجوی بکارگیری شده در شرکت را متقبل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در بحث راه‌اندازی نیروگاه‌های انرژی خورشیدی بیان کرد: هم اکنون ۱۰۰ پنل خانگی انرژی خورشیدی در مناطق روستایی استان نصب شده و خانواده‌ها درآمد مطمئن و باثباتی را از این محل کسب می‌کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

معافیت 11 هزار مددجو از پرداخت هزینه انشعاب گاز مصرفی
,
, معافیت 11 هزار مددجو از پرداخت هزینه انشعاب گاز مصرفی, معافیت 11 هزار مددجو از پرداخت هزینه انشعاب گاز مصرفی,
 
,

این مسئول ابراز کرد: ۴۰۰ پنل خورشیدی دیگر هم در سطح استان راه‌اندازی می‌شود و برای این منظور در اردیبهشت و خردادماه امسال، خانه‌های دارای امکان نصب پنل خورشیدی مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: یکهزار خانواده جهت نصب پنل خانگی انرژی خورشیدی در سطح استان شناسایی شدند که از میان این تعداد برای ۴۰۰ نفر اجرا خواهد شد.

ظاهری خاطرنشان کرد: در راستای اجرای بند "ی" تبصره هشت قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که رعایت الگوی مصرف داشته باشند از معافیت و تخفیف در پرداخت بهای برق، آب و گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی عنوان کرد: ۷۳۷ خانوار به جهت رعایت الگوی مصرف آب از پرداخت هزینه آب بهای مصرفی خود معاف شدند و ۱۱ هزار و ۳۷۳ خانوار هم مشمول تخفیف از بابت هزینه گاز مصرفی شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در پایان گفت: همچنین ۲ هزار و ۶۹۵ خانواده به دلیل رعایت الگوی مصرف، مشمول تخفیف در پرداخت هزینه برق مصرفی شدند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه