اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان قم مطرح کرد؛

محدودیت ترافیکی اربعینی در قم/ رانندگان در روز اربعین با سرعت مطمئنه در بلوار پیامبر اعظم تردد کنند

محدودیت ترافیکی اربعینی در قم/ رانندگان در روز اربعین با سرعت مطمئنه در بلوار پیامبر اعظم تردد کنند
رئیس پلیس راهور استان قم گفت: با توجه به حجم تردد عزاداران اربعین به صورت پیاده در بلوار پیامبر اعظم احتمال ایجاد محدودیت های مقطعی ترافیکی پیش بینی شده است از رانندگان درخواست داریم در روز اربعین با احتیاط بیشتر در این بلوار تردد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا صدفی رئیس پلیس راهور استان قم گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: در روز اربعین با توجه به حرکت برخی از گروه های مردمی به صورت پیاده از بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران این آمادگی در پلیس راهنمایی و رانندگی وجود دارد که اگر جمعیت بیشتر شد و علاوه بر باند کند رو تا سطح سوار رو هم جمعیت مردمی وجود داشت محدودیت های ترافیکی از تقاطع سمیه و دور برگردان روبروی امامزاده قاسم علیه السلام اعمال شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا ,


وی گفت: محدودیت های ترافیکی در لاین رفت به سمت مسجد مقدس جمکران در بلوار پیامبر اعظم اعمال خواهد شد همچنین اگر هیئت های عزاداری به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه حرکت کنند به صورت مقطعی برای عدم ایجاد ترافیک به صورت میدانی با توجه به وضعیت تصمیم گیری برای اعمال محدودیت های مقطعی انجام می شود.

صدفی خاطر نشان کرد: به مردم و عزاداران حسینی توصیه می کنیم در این چند روز که اطراف حرم حضرت معصومه سلام الله علیه مراسم های اربعین برگزار می شود از مسیرهای جایگزین استفاده شود و در ترافیک بلوار شهید سلیمانی و بلوار عمار یاسر گیر نیفتند و بویژه در بلوار پیامبر اعظم با احتیاط رانندگی کنند.

رئیس پلیس راهور استان تاکید کرد : بلوار پیامبر اعظم فقط ۶ کیلومتر است و تفاوت سرعت مطمئنه با سرعت بالا ۵ دقیقه هم نمی شود و این زمان ارزش این را ندارد که با بی احتیاطی حادثه خلق کنند حتی اگر در لاین برگشت از سمت جمکران به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه رانندگی می کنند نیز احتیاط کنند زیرا ممکن است برخی از افراد به صورت پیاده در لاین مخالف در حال تردد باشند و یا بخواهند از عرض بلوار عبور کنند زیرا سابقه تصادف منجر به فوت به خاطر این نوع بی احتیاطی ها در این بلوار وجود داشته است.


وی تصریح کرد: در مراسم  بلوار پیامبر اعظم در روز اربعین بیشتر هدف ایمنی عابران پیاده است ، موتور سیکلت سواران زیادی از نقاط فرعی وارد بلوار پیامبر اعظم می شوند که باید مراقبت های زیادی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ایستگاه های صلواتی و موکب ها همواره همکاری خوبی با پلیس راهور داشتند تاکید کرد: در قرارگاه انتظامی امام علی علیه السلام و در جلساتی که در استانداری برگزار شد تصمیم گرفته شد که ایستگاه های صلواتی و موکب ها با پلیس راهور هماهنگی داشته باشند.

صدفی اضافه کرد: در سنوات گذشته در روز های مشکلاتی در بلوار پیامبر اعظم داشتیم اما خوشبختانه از سال گذشته با هماهنگی های انجام شده موکب ها در سواره رو مستقر نشدند  و در حاشیه بلوار مستقر شدند که هم باعث ایمنی موکب ها و کاهش تراکم ترافیک شد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه