اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

صدور هشدار وضعیت نارنجی جوی و دریایی در هرمزگان/ از شنا و تفریح با شناورهای سبک در خلیج فارس خودداری شود

صدور هشدار وضعیت نارنجی جوی و دریایی در هرمزگان/ از شنا و تفریح با شناورهای سبک در خلیج فارس خودداری شود
حسن زاده گفت: از پنجشنبه ۲۵ شهریورماه تا شنبه، تفریحات دریایی بویژه با شناورهای سبک و شنا در خلیج فارس مخاطره آفرین است، شهروندان و میهمانان هرمزگان بویژه در جزایر و بنادر غربی لازم است هشدارها را جدی بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهرداد حسن‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اعلام وضعیت جوی نارنجی از سوی هواشناسی، گفت: از پنجشنبه ۲۵ شهریورماه تا شنبه، تفریحات دریایی بویژه با شناورهای سبک و شنا در خلیج فارس مخاطره آفرین است، شهروندان و میهمانان هرمزگان بویژه در جزایر و بنادر غربی لازم است هشدارها را جدی بگیرند.

 حسن زاده باتوجه به وزش شدید بادهای شمالغربی-جنوبغربی و مواج بودن دریا افزود: در زمان یاد شده برای جلوگیری از خسارت احتمالی، شناورهای مسافربری و کشتی‌های تجاری تمهیدات تردد ایمن را به ویژه در مناطق شمالی خلیج فارس رعایت کنند.

وی ضمن توصیه به صیادان استان درخصوص محافظت از تورهای ماهگیری، ادامه داد: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک دیدافقی را کم و تردد دریایی را با مشکل مواجه می کند دراین شرایط صیادان و صاحبان مزارع پرورش ماهی در قفس تمهیدات محافظتی لازم را بیاندیشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه