اخبار داغ

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور خبر داد؛

اصلاح سازوکار صندوق‌های بازنشستگی در دستور کار دولت است

اصلاح سازوکار صندوق‌های بازنشستگی در دستور کار دولت است
محسن رضایی به مشکلات صندوق‌های بازنشستگی اشاره کرد و گفت: اگر این صندوق‌ها اصلاح نشود زیان انباشته آن‌ها از مرز ۴۰۰ هزار میلیارد تومان عبور خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ابلاغ برنامه هفتم توسعه از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: برنامه هفتم توسعه کشور بعد از ابلاغ توسط مقام معظم رهبری در حال تنظیم برای اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,

وی با بیان این که دولت به دنبال اصلاحات عمیق اقتصادی است، ابراز داشت: به‌غیراز تورم بالای خردادماه امسال، شاهد سیر نزولی آن هستیم.

,

رضایی با بیان این که دولت سیزدهم وارث بسیاری از مشکلات است، تأکید کرد: تورم، نظام بانکداری و صندوق‌های بازنشستگی از مشکلات و معضلاتی بوده است که از دولت قبل به‌جای‌مانده است.

,

وی افزود:  بسیاری از بانک‌ها ناترازی و زیان انباشته زیادی دارند و لازم است نظام بانکی از نظر فنی، کارکردی و اسلامی اصلاح شود؛ اگر این کار صورت بگیرد، جهش تولید امکان‌پذیر می‌شود.

,

معاون اقتصادی رئیس به مشکلات صندوق‌های بازنشستگی اشاره کرد و بیان داشت: اگر این صندوق‌ها اصلاح نشود زیان انباشته آن‌ها از مرز ۴۰۰ هزار میلیارد تومان عبور خواهد کرد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، تحول در نظام اداری را زیرساخت تحولات عمیق اقتصادی دانست و گفت: در شرایط جنگ اقتصادی نیازمند قیام اقتصادی و بسیج مردم هستیم، اگر آنان با تمام قدرت پای‌کار بیایند می‌توان تحولات عمیق اقتصادی را به‌خوبی اجرا کرد.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه