اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر خبر داد؛

بلعیدن بیش از یک کیلو گرم موادمخدر توسط قاچاقچیان در کاشمر

بلعیدن بیش از یک کیلو گرم موادمخدر توسط قاچاقچیان در کاشمر
احمدی از دستگیری 3 متهم که یک کیلو و 600 گرم مواد مخدر را به صورت بلعیدنی حمل می کرد، خبر داد و گفت: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کاشمر با تلاش و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی 3 قاچاقچی موادمخدر را در یکی از محورهای مواصللاتی این شهرستان شناسایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به این که ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک اقدام ضربتی 3 متهم را به همراه یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند، افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این متهمان یک کیلو و 600 گرم تریاک که به صورت بلع و انباری جاساز کرده بودند، کشف کردند.

, .,

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

, .,

وی با تاکید بر اینکه مأموران پلیس با هوشمندی خود نقشه قاچاق موادمخدر با جاسازی در معده را ناکام گذاشتند، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان موادمخدر را نخواهد داد و قاطعانه با آلوده‌کنندگان جامعه برخورد می‌کند.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه