اخبار داغ

شهردار رشت:

به توانمندی مجموعه مدیران شهری اعتقاد دارم

به توانمندی مجموعه مدیران شهری اعتقاد دارم
سید امیرحسین علوی شهردار رشت کار و خدمت را میثاق‌نامه مشترک همه مدیران و کارکنان شهرداری خواند و گفت: به توانمندی مجموعه مدیران شهری واقعا اعتقاد دارم و مطمئنم که اگر این بدنه بخواهد کاری را انجام دهد حتما از عهده آن بر خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،سید امیر حسین علوی شهردار رشت امروز پنج شنبه (۲۴ شهریور ۱۴۰۱) در جلسه با معاونان، مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های تابعه شهرداری که با حضور رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: مباحث حول محور مدیریت پسماند و اجرای پروژه‌ها همچنان از سوی استانداری گیلان مورد تاکید است و شهرداری هم به دقت موضوعات آن را دنبال می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی بودجه سالانه را سرفصل مشترک بین شهرداری و شورای شهر خواند و ادامه داد: تغییر و تحول همراه با سرعت در انجام کارها هدف مشترکی بوده که همواره توسط شورای شهر و شهرداری دنبال شده است.
,
 
,
شهردار رشت اضافه کرد: آنچه که در بودجه سال ۱۴۰۱ تدوین شده برای ما بسیار حائز اهمیت است و با اینکه متاسفانه فصل خوب کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی از دست رفته بنابراین در حال حاضر نیازمند سرعت بخشیدن به روند انجام کارها هستیم.
,
 
,
علوی ضمن تاکید بر جدیت بیشتر مدیران مناطق برای کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری رشت به هزینه‌های جاری شهرداری هم اشاره نمود و اذعان کرد:‌ قرار نیست شهرداری رشت برای پرداخت هزینه‌های جاری خود به منابعی که محل هزینه کرد آنها مشخص است چشم‌ داشته باشد و به همین علت باید سرعت اقدامات را افزایش دهیم تا کمبودها جبران شود.
,
 
,
وی یادآور شد: باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنیم تا با سرعت بخشیدن به طرح‌ها و پروژه‌ها برای ایام دهه فجر پروژه‌‌ای جهت افتتاح و تقدیم به مردم در دست داشته باشیم.
,
 
,
علوی استفاده از فرصت کنونی برای کار و خدمت را هم مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: از همه مدیران و پرسنل خدوم شهرداری رشت میخواهم که تمام توان خود را برای خدمت به مردم و شهروندان به کار گیرند تا کمبودها و نواقص به تدریج از میان برداشته شوند.
,
 
,
وی در پایان میثاق و سرفصل مشترک همه مدیران و کارکنان شهرداری رشت را کار و خدمت دانست و اضافه کرد: به توانمندی مجموعه مدیران شهری واقعا اعتقاد دارم و مطمئنم که اگر این بدنه بخواهد کاری را انجام دهد حتما از عهده آن بر خواهد آمد.
,
 
,
رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه باید از فرصت خدمت استفاده شود تصریح کرد: پرداخت حقوق و مزایا و اضافه کار پرسنل به همان روال گذشته واقعا شور و شوق و انگیزه بالایی را بین کارکنان ایجاد می‌کند و نتایج موثر آن را هم به خوبی شاهد بودیم.
,
 
,
عاشری استفاده از ظرفیت همه مدیران شهرداری را خواستار شد و عنوان کرد: امیدوارم با ایجاد فضای همدلی از ظرفیتهای موجود در پستهای مدیریتی با توجه به توانمندیهایی که دارند استفاده شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر از همه توان خود برای کمک به شهرداری رشت استفاده خواهد کرد افزود: کمبودها و مضایق زیادی در بخش‌های مختلف شهرداری رشت وجود دارد که لازم است نسبت به رفع آن اقدام گردد.
,
 
,
عاشری سید امیرحسین علوی را از جمله مدیران کاربلد، متخصص و حرفه‌ای دانست و ابراز داشت: بدون شک شنیدن نظرات کارشناسانه و فنی به بهبود انجام کارها در شهرداری رشت کمک می‌کند و تبعات مثبتی هم برای خود شهر به بار خواهد آورد.
,
 
,
لازم به ذکر است در پایان این جلسه هر کدام از معاونین شهردار رشت، مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های تابعه شهرداری نیز ضمن تبریک ورود سید امیرحسین علوی به مجموعه شهرداری رشت، نسبت به ارائه پیشنهاداتی برای اداره بهتر کارها و برنامه‌ها اقدام کرده و اعلام نمودند که در سال جاری با تمام توان خود برای خدمت به مردم گام برمی‌دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه