اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) مطرح کرد؛

خدمات رسانی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه به زوار اربعین/ از تأمین امنیت زائران تا تدارک اسکان و تغذیه

خدمات رسانی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه به زوار اربعین/ از تأمین امنیت زائران تا تدارک اسکان و تغذیه
سعید بهشتی راد گفت: بسیج و سپاه استان از ورودی کرمانشاه در کنگاور تا مرز خسروی اقدامات مختلفی از جمله تامین امنیت، بهداشت و درمان، حمل و نقل، آبرسانی و مواد غذایی و سایر اقدامات را در اختیار زوار اربعین قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: پیاده روی اربعین حسینی گامی بلند در راستای تحقق تمدن اسلامی است و مهمترین مولفه آن، شور و شعور حسینی و معنویت است که این مراسم را به یک همایش و رزمایش جهانی تبدیل کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه افزود: در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در صحنه حضور دارد.

وی گفت: بسیج و سپاه استان از ورودی کرمانشاه در شهرستان کنگاور تا مرز خسروی و حتی در عراق اقدامات مختلفی از جمله تامین امنیت، بهداشت و درمان، حمل و نقل، آبرسانی و مواد غذایی و سایر اقدامات را در اختیار زوار اربعین قرار داده است.

بهشتی راد با اشاره به خدمات فرهنگی سپاه استان گفت: در موکب سیدالشهدای سپاه حضرت نبی اکرم (ص) علاوه بر تعیین مکانی برای استراحت زائران غرفه‌های نمایشگاهی نیز در نظر گرفته شده که شامل غرفه‌های خدماتی، فرهنگی، کتاب‌خوانی و اهدا محصولات فرهنگی است.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران استان کرمانشاه و پایگاههای مقاومت بسیج با تمام امکانات از جمله در اختیار گذاشتن محل اسکان راهیان نور، بیمارستان‌های صحرایی و تأمین امنیت همانند گذشته با قوت در خدمت رسانی به زائرین انجام وظیفه خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خدمات به زائران از تاریخ یازده شهریورماه شروع شده گفت: این اقدامات تا پایان بازگشت زائران به کشورمان که احتمالا 4 یا 5 روز بعد از اربعین باشد ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه