اخبار داغ

امام جمعه موقت اراک:

پیاده روی باشکوه اربعین حسینی متعلق به آزادی خواهان جهان است

پیاده روی باشکوه اربعین حسینی متعلق به آزادی خواهان جهان است
حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه پیاده روی اربعین بیعت با اهل بیت و آرمان های اسلام است، گفت: اربعین حسینی امروز متعلق به شیعیان نیست بلکه متعلق به همه آزادی خواهان جهان است و امروز این رزمایش عظیم جهانی صدای دشمنان را درآورده و دشمنان از پیام اربعین حسینی هراس و واهمه دارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت الاسلام قاسم عبداللهی امام جمعه موقت اراک در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به مسئله خانواده و اهمیت آن در اسلام گفت: امروز در اندیشکده های غربی به اهمیت خانواده پی برده اند و به این نکته رسیده اند که اگر می خواهند جامعه خود را حفظ کنند باید خانواده را حفظ کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی با بیان اینکه خانواده مرکز رشد و پیشرفت افراد و در دین اسلام خانواده محور است، افزود: دوام و بقای جامعه اسلامی در حفظ و تقویت بنیان خانواده است و قرآن کریم به طور دقیق به مسئله خانواده پرداخته است.
,
 
,
حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه تربیت فرزندان با نگاه اسلامی و انقلابی و مسئولیت پذیر بودن آنها یک ضرورت مهم است، گفت: هوشیار بودن نسبت به نفوذ تفکر غربی در بخش های مختلف جامعه باید مورد توجه همه باشد چراکه امروز عده ای غرب زده با استفاده از ابزار فضای مجازی به دنبال ترویج تفکر و فرهنگ غربز هستند که یکی از ثمرات آن بالا رفتن سن ازدواج جوانان است و از طرفی تفکر فرزند کمتر زندگی بهتر برگرفته از تفکرات غرب است و لذا باید دیدگاه اسلامی جایگزین تفکرات غربی شود.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه دین اسلام در همه ابعاد کارآمد و توانمند است، افزود: انقلاب اسلامی با احیای ارزش های اسلامی توانست کارآمدی دین اسلام را به منصه ظهور برساند و امروز وظیفه داریم با ترویج و تقویت ارزش های اسلامی کارآمدی دین اسلام را نمایش دهیم.
,
 
,
امام جمعه موقت اراک با اشاره به حضور میلیون ها نفر از عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین و ضمن تقدیر از دولت ایران و عراق برای ارائه خدمات به زائرین بیان کرد: علیرغم همه مشکلات مردم ایران با حضوری باشکوه و قابل تقدیر در پیاده روی اربعین حضوری معنا دار دارند و این نشان از زنده بودن مکتب سیدالشهدا(ع) دارد و البته حضور بانوان ایرانی با حجاب اصیل اسلامی بسیار جای تقدیر دارد و این حضورها بنیان خانواده را تقویت می کند.
,
 
,
وی با تقدیر از همه موکب داران و گروه های مردمی و خصوصا ملت و دولت عراق گفت: علیرغم همه تبلیغات منفی دشمنان از ماه ها قبل پیاده روی اربعین با شکوه و عظمت خاصی در حال برگزاری است و این همایش جهانی که از معجزات حسینی است دشمنان اسلام و مکتب سیدالشهدا(ع) را مایوس میکند.
,
 
,
حجت الاسلام عبداللهی ادامه داد: تمام نقشه های دشمنان هم در جنگ روانی و هم در نا امن سازی پیاده روی اربعین خنثی شد و این نشان از این دارد یک اراده الهی پشتوانه حرکت جهانی اربعین حسینی است.
,
 
,
وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین بیعت با اهل بیت و آرمان های اسلام است، گفت: اربعین حسینی امروز متعلق به شیعیان نیست بلکه متعلق به همه آزادی خواهان جهان است و امروز این رزمایش عظیم جهانی صدای دشمنان را درآورده و دشمنان از پیام اربعین حسینی هراس و واهمه دارند.
,
 
,
امام جمعه موقت اراک با تاکید بر اینکه ملت ایران ملتی حسینی و عاشورایی است، گفت: همه موفقیت های ۴۳ ساله انقلاب اسلامی به برکت تفکر عاشورایی و حسینی ملت است و مکتب سیدالشهدا(ع) نجات بخش جهان بشریت در همه مقاطع و شرایط است.
,
 
,
وی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به مکتب سیدالشهدا(ع) از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، افزود: هوشیاری و بیداری همت جانبه نسبت به توطئه های دشمنان یک ضرورت مهم است ته همواره نسبت به آنها توجه داشت.
,
 
,
حجت الاسلام عبداللهی خاطرنشان کرد: حضور معنادار مردم در صحنه های مختلف همواره توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی کرده و امروز حضور مردم موانع را برطرف خواهد کرد و اگر مردم در صحنه باشند شاهد گشایش ها و حرکت های مطلوب خواهیم بود.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه