اخبار داغ

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد:

پیاده روی اربعین سرچشمه وحدت است

پیاده روی اربعین سرچشمه وحدت است
حجت الاسلام عبودی با اشاره به اینکه همایش بزرگ پیاده روی اربعین با منافع کسانی که می خواهد این حرکت بزرگ را سانسور کنند در تضاد است گفت: پیاده روی اربعین سرچشمه وحدت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: هیچ چیز به اندازه همایش بزرگ اربعین نمی توانست این طور  بین جهان اسلام و امت اسلامی وحدت ایجاد کند و به نظر می آید ایجاد وحدت بین امت اسلامی همچنین پیاده روی اربعین یک حادثه بی نظری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در پیاده روی اربعین ملت عراق میزبان هستند و به نحوه احسنت نیز از زائرین  پذیریی می کنند، به طوری که همه وجود خود را پای مراسم اربعین حسینی گذاشته اند.
,
 
,
حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: آنچه ما در پیاده روی اربعین انجام می دهیم این است که  از کشور ها با مذاهب مختلف در حال شرکت در این پیاده روی هستند که انسان را متعجب می کند زیرا اگر ما به پیاده روی اربعین می رویم چون مسلمان و شیعه هستم اما وقتی یک یهودی ، ارمنی یا مسیحی در این پیاده روی شرکت می کند  عجیب است اما دلیل اصلی این حرکت آنها نام و آوازه امام حسین(ع) است که راه نجات در آن دیده می شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه برای امت های اسلامی پیاده روی اربعین سرچشمه وحدت است گفن: سانسور اربعین توسط دشمنان یک موضوع طبیعی است و از دشمن غیر از این نیز انتظاری نباید داشت زیرا دشمنان واقعا وحشت زده شده و  پیاده روی اربعین را خطر می داند.
,
 
,
حجت الاسلام عبودی در پایان بیان کرد: اینها دو دسته هستند، کسانی که سکوت می کنند و این پیاده روی عظیم را مسئله ای کوچک حساب می کنند  و خیلی  به آن نمی پردازند و دومین دسته کسانی هستند که هم سانسور می کنند و هم تخریب می کنند لذا فضا سازی می کنند  و در  حال زمینه چینی برای این حرکت با شکوه هستند و این امر نیز موضوعی طبیعی است زیرا خلاف منافع آنها است و دشمن مستکبر است و شعار  این پیاده روی حمایت از مظلوم است و این خود تقابل دارد لذا  دشمن تلاش می کند این پیاده روی با شکوه را سانسور کند اما همایش پیاده روی اربعین یک همایش منحصر به فرد  بین المللی شده است و آنها دیگر قادر به سانسور ان نیستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه