اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

رسانه های غرب پیاده روی عظیم اربعین را بایکوت کردند/ اربعین بزرگترین پدیده جهان است

رسانه های غرب پیاده روی عظیم اربعین را بایکوت کردند/ اربعین بزرگترین پدیده جهان است
نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد در مناطق مختلف این استان برگزار شد تا در این برنامه به بایکوت پیاده روی عظیم اربعین توسط رسانه ها پرداخته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس  آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نماز جمعه یاسوج: رسانه های غرب پیاده روی عظیم اربعین را بایکوت کردند/ زوایای دفاع مقدس برای مردم تبیین شود

, نماز جمعه یاسوج: رسانه های غرب پیاده روی عظیم اربعین را بایکوت کردند/ زوایای دفاع مقدس برای مردم تبیین شود,

حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته با دعوت به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه با اشاره به اینکه فردی نزد پیامبر آمد و گفت میخواهم گناهانم را ترک کنم اما نمی توانم پیامبر فرمود اگر توانستی این‌کارها انجام دهی گناه کن  اول اینکه از نعمت الله خداوند استفاده‌ نکن،  از مرگ فرار کن، جایی برو که خداوند نباشند و در آن دنیا روانه جهنم نشو، گفت: ما سر سفره خداوند نشسته ایم و از نعمت های الهی بهره برده ایم خداوند از آسمان آب می فرستد و زمین مرده را زنده می‌کند همه بر سر این سفره هستیم هیچکدام حق گناه و معصیت را نداریم،  نمی توانیم از زیر چتر و رهبری خداوند خارج شویم لذا حق گناه و نافرمانی نداریم.

,
وی  با اشاره به اینکه پیامبر به آن فرد گفت اگر توانستی جایی برو که خداوند نباشند گفت: عالم محضر خداوند است و از رفتار و کردار ما آگاه است او ناظر و شاهد ماست هرجایی قدم بگذاریم خداوند حضور دارد، نمی توانیم جایی انتخاب کنیم که خداوند حضور نداشته باشد پس حق گناه نداریم.
,
 
,
امام‌جمعه موقت یاسوج گفت: مرگ تقدیر همه است و همه دنیا را وداع می گویند مگر می شود تسلیم اراده خداوند نشویم نمی توان در مقابل عزرائیل ایستاد پس حق گناه کردن نداریم.
,
 
,
وی گفت: آدم های گناه کار در آن دنیا به سمت جهنم روانه می شوند کسی نمی تواند بگوید من جهنم نمی روم وقتی اینگونه است پس حق گناه کردن نداریم، باید برای سفر آخرت توشه برداریم.
,
 
,
حضرت علی ع  از کنار قبرستانی می‌گذشت و با اموات آن سرزمین صحبت کردن علی ابن ابی طالب فرمودند ای ساکنان این قبرستان ای تنهایان شما قبل از ما بار سفر را بستید ما هم دنبال شما می آییم شما از آن دنیا خبرهایی دارید ما نیز از دنیا خبرهایی داریم، علی ع فرمود خانه هایی که ساخته بودید اکنون منزل افراد دیگری است، همسران جوان شما ازدواج کردند اموال شما بین ورثه تقسیم شد اما شما بگویید در آن عالم چه خبر است، اگر اجازه داشتند سخن بگویند  می گفتند بهترین توشه تقوای الهی است .
,
 
,
وی گفت: باید با کوله باری پر از حسنات دنیا را ترک کنیم، دستورات خداوند را اجرایی کنیم بهترین توشه سفر آخرت کسب رضایت الهی و تقوای الهی است.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته گفت: عاشورا عرصه تقابل دو جبهه است اما یک نبرد نا متقارن و نامتوازن بود همه آنهایی که مقابل امام حسین ایستادند خود را مسلمان می دانستند،  لشکر امام حسین زیر ۱۰۰ نفر بودند، لذا هرگاه میدانی شکل بگیرد در این عرصه دین‌داران حقیقی اندک هستند. 
 
وی با اشاره به اربعین گفت: همیشه دو خطر متوجه اسلام بوده است یکی دشمن بیرونی و دیگری دشمن داخلی است  منظور از دشمن خارجی دشمن های خارج از مرزها هستند اما دشمن داخلی خطرناک تر از خارجی است، خطر فروپاشی درونی است نیروهای خودی مغلوب احساست می شوند و مسیر را اشتباه می روند و بصیرت لازم را نداشته باشند و اشرافی گری حاکم شود،در زمان امام حسین  چنین فردی  حاکم شد امام حسین بر خود واجب دانست یک جهاد را ایجاد کند و برای جلوگیری از فروپاشی قیام کردند. 
 
وی گفت: کسی که اعتقادی به اسلام نداشت حاکم اسلامی شده بود و این موضوع باعث رخ دادن جریان عاشورا شد  عاشورا رخ داد تا اسلام زنده بماند،  امام قیام کرد و در مقابل یزید ایستاد و آثار این قیام را امروز در قرن ۲۱ به زیبایی دیده می شود .
 
امام‌جمعه موقت یاسوج گفت: بیش از ۲۰ میلیون مسلمان از سراسر جهان در پیاده روی  اربعین شرکت می‌کنند این کنگره بزرگ جهانی و ده ها میلیونی در بایکوت خبری انجام می شود، هیچ رسانه  غربی اسمی از اربعین را منتشر نمی کنند .
 
وی گفت: اربعین خود یک رسانه جهانی است  اربعین مهمترین ابعاد تشکیل تمدن نوین اسلامی است.
 
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت:  یادو خاطره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را گرامی می داریم،  تبیین زوایای مختلف دفاع مقدس از ابعاد جهان تبیین است، زوایای زیادی از دفاع مقدس وجود دارد که نیاز است تبیین شود و ناگفته های دفاع مقدس برای مردم بیان شود .
 
حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک گفت: چرایی رخ دادن جنگ تبین شود ، شایسته است از این فرصت برای تبیین دفاع مقدس استفاده شود .
 
نگرانی مردم لنده از هزینه های نجومی صدورپروانه ساخت/سیاست دشمن، تحریف وقایع و واقعیت ها است
 
امام جمعه لنده گفت:هزینه سنگین پروانه ساخت و ساز نجومی برای مردم در ساخت وسازها آن هم در منطقه ای محروم و چندین برابری آن باعث نگرانی مردم شده است. 
 
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد. 
 
وی گفت: امام سجاد(ع) بعد از اسارت نسبت به جهاد تبیین و تبین اهداف قیام سید الشهدا همواره تاکید داشتند. 
 
امام جمعه لنده تصریح کرد: راهبرد مهم اربعین باعث بیداری شیعیعان و مبارزه با اندیشه های مغلطه انگیز دشمنان بوده است. 
وی تاکیدکرد: حماسه حضور ملت های مختلف از سراسر جهان باعث خلق حماسه ای کم نظیر شده است و این درحالی بود که رسانه های دشمن هیچگاه منتشر نشده است. 
 
محمودی اصل گفت: پیاده روی اربعین باعث خلق صحنه های زیبا از حضور عاشقانه مردم برای زیارت سید وسالار شهیدان  است که کوچک و بزرگ، سرما وگرما نمی شناسند و فارغ از ملت های مختلف مواکب مختلف برپا کردند تا حماسه ای کم نظیر خلق کنند. 
 
وی گفت: سیاست دشمن تحریف وقایع و واقعیت ها است که در همین قضیه اربعین با تحریف مهمان پذیری عراقی ها به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی بودند ولی وقتی مردم مهمان نوازی کریمانه عراقی ها را دیدند نسبت به وارونه قراردادن واقعیت ها از سوی دشمن پی بردند. 
 
امام جمعه لنده گفت: دشمن به دنبال تخریب فرهنگ دینی و ابلاغ تفکر غربی خود است و این عصبانیت و کینه توزی آنان نیز ناشی از همین تفکر عاشورایی است. 
 
وی گفت: دفاع مقدس یک حماسه کم نظیر در ساختار انقلاب اسلامی و استحکام بخشی آن بود که ثمره آن باعث خلق باورها، توانمندی ها، حماسه سازی و ارزش آفرینی ملت ما شده است. 
 
محمودی اصل تاکید کرد: اگر نوجوان امروزی ما مانوس به شهدا باشد از خیلی از حوادث و بلایا به دور خواهد بود. 
 
وی گفت:هزینه سنگین پروانه ساخت و ساز نجومی برای مردم در ساخت وسازها آن هم در منطقه ای محروم و چندین برابری آن باعث نگرانی مردم شده است. 
 
امام جمعه لنده گفت: وقتی بنیادعلوی زمینه ساخت وساز را فراهم کرده است باید شهرداری و نظام مهندسی نسبت به ساخت ساز وعوارض آن مردم را به خصوص محرومین را مراعات کنند. 
 
 اربعین بزرگترین پدیده جهان است/روباه پیر نقش مهم در تحریف و سانسور اربعین حسینی ایفا کرد

حجت‌الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان بهمئی گفت:همه حرکت ها در راه امام حسین (ع)،مقدمه خدمت و تواضع در برابر مردم است و ما باید از این فرصت برای تصفیه روح خود بهترین استفاده را ببریم چرا که باید برای آخرت آماده شویم.

وی ادامه داد:اربعین بزرگترین پدیده در جهان است و دشمنان این حرکت بزرگ را سانسور و تحریف می کنند و کشورهای مسلمانان و دولت ها و مردم باید مواظب ترفند های دشمن باشند.

افروغی در ادامه بیان کرد:باید ار مردم عراق و به ویژه کشور عزیزمان ایران برای برقراری امنیت،پزشکی و در مجموع پذیرایی شبانه روزی از زائران را باید قدر دانست و تشکر ویژه می کنیم.

افروغی در خصوص خیانت ها و نقش انگلیس در تحریف و سانسور خبری حرکت عظیم در اربعین حسینی گفت: هیچ‌خیانتی نیست مگر با حضور روباه پیر یعنی انگلیس و بزرگترین تلاش را برای سانسور خبری اربعین را برعهده گرفتند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی ادامه داد:قبل از آمریکایی ها ملت ایران در دست دزدان انگلیسی بود و آنها فرقه های متعددی در ایران و کشورهای مسلمانان به وجود آوردند و خیانت های فراوانی در کشور ایران اسلامی به وجود آوردند.

افروغی در ادامه اظهار داشت:در بحث مذاکرات هسته ای ایران خباثت های زیادی را تدارک دیدند و با ایجاد جنگ روانی از طریق فضای رسانه ای بر اسران اسلامی فشارهای زیادی وارد می کنداما دولت مقتدرانه در مقابل آنها ایستاده است و به اینده امیدوار هستیم.

 دشمنان امام حسین ع قادر به بایکوت خبری جهانی اربعین نیستند

حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته چرام اظهار داشت: تقوای اجتماعی مومنان این است که هنگام سختی و تنگناها در کنار ولی خدا تسلیم امر الهی باشند و او را تنها نگذارند و به سوی دشمن نروند که خداوند برای آنان گشایش کند.

وی افزود: هنر بندگی خداوند در سختی و تنگاناها خود را نشان می‌دهد وقتی همه چیز فراهم باشد، بندگی هنر نیست.

افشار بیان نمود: تأکید بر اتصال به ظهور و معرفی امام زمان با امام حسین علیه‌السلام، نکته مهمی در وصف زیارت اربعین و پدیده اربعین است؛ در روایات ما آمده است که هنگام ظهور، حضرت حجت خود را با امام حسین علیه‌السلام معرفی می‌کنند و می‌فرمایند من فرزند و منتقم حسین بن علی هستم. بنابراین و علی‌القاعده راه شناساندن امام زمان علیه‌السلام، به مردم دنیا، شناساندن امام حسین است و اربعین بهترین فرصت برای ادای دین به این مسئله مهم است چرا که اربعین به‌عنوان یک نماد شاخص از امت واحده اسلامی است که فقط شیعی هم نیست؛ حتی فقط اسلامی هم نیست، بلکه انسانی و بین‌المللی است و پیاده‌روی اربعین، در قامت عرش‌پیمایی و رزمایش ظهور خود را نشان می‌دهد.

خطیب جمعه چرام گفت: دشمن درصدد است در شب و روز اربعین حسینی و در آستانه رخداد جهانی اربعین عظمت این واقعه عظمی را تحت‌الشعاع برخی سخنان و مواضع قرار دهد.مراقب باشیم نقشه دشمن اجرا نشود.

وی افزود: فرصت کنونی، زمان تصویرسازی و ترسیم زیبایی‌های بیکران اربعین و حضور ۲۰میلیونی و متفاوت زایران کربلای حسینی از ده‌ها کشور جهان است.

افشار بیان نمود: در زمان کنونی استکبار رسانه‌ای به‌خوبی دریافته است که دیگر قادر به بایکوت خبری پدیده جهانی اربعین نیست. فلذا تمام توان خود را بر بازنمایی و بازروایی تحریف‌آلود از راهپیمایی اربعین متمرکز کرده است.

 حرکت عظیم اربعین قدرت شیعه و جبهه مقاومت را به رخ دنیا می‌کشاند

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه دهدشت یکی از آداب اجتماعی را صله رحم عنوان و اظهار کرد: بلاهایی که گاهاً در زندگی متوجه انسان‌ها می‌شود به این بر می‌گردد که به آداب اجتماعی توجه نمی‌کنیم.

امام جمعه دهدشت از قطع رحمت الهی، تعجیل در عقوبت و مرگ ناگهانی به عنوان آثار دنیوی قطع صله رحم نام برد و تصریح کرد: کسی که قطع رحم کند ملعون است.

وی برنامه‌های هفتم پیشرفت توسط رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و بیان کرد: نگاه به توسعه بدون دین یک نگاه غربی است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه برخی سرفصل‌های برنامه‌های هفتم پیشرفت افزود: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به مسائل اقتصادی بر‌می‌گردد، باید فرهنگ اقتصادی درست شود، مصرف‌های بی‌رویه از انرژی تا غذایی آسیب‌های جدی به کشور وارد می‌کند.

امام جمعه دهدشت با بیان این که عده‌ای سیاست خارجی را تنها در گره‌زدن به چند کشور می‌دانند گفت: مسئله شانگهای به مراتب از اقتصاد اروپا برای ما بهتر است، در سال ۹۵ و در اوج برجام، صادرات به اروپا از صادرات به افغانستان کمتر بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور دارد این سیاست خارجی اشتباه را درست می‌کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی با اعتماد به جوانان و فرامین رهبر معظم انقلاب، در مسائل دفاعی در رتبه‌های عالی دنیا قرار دارد که این ماحصل اعتماد به فرمایشات ولی فقیه است.

وی در ادامه صحبت‌های خود حرکت عظیم و آخرالزمانی اربعین را یادآور شد و با بیان این که این راهپیمایی قدرت شیعه و جبهه مقاومت را به رخ دنیا می‌کشاند به چرایی عصبانیت دشمن در این راستا پرداخت و اظهار کرد: این‌ها حقیقت اربعین را درک نکردا‌ند، و می‌خواهند با جریان تحریف همه چیز را وارونه جلوه دهند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از مهمان‌نوازی برادران عراقی در خدمات‌رسانی به زوار اربعین تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

,
حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته گفت: عاشورا عرصه تقابل دو جبهه است اما یک نبرد نا متقارن و نامتوازن بود همه آنهایی که مقابل امام حسین ایستادند خود را مسلمان می دانستند،  لشکر امام حسین زیر ۱۰۰ نفر بودند، لذا هرگاه میدانی شکل بگیرد در این عرصه دین‌داران حقیقی اندک هستند. 
,
 
,
وی با اشاره به اربعین گفت: همیشه دو خطر متوجه اسلام بوده است یکی دشمن بیرونی و دیگری دشمن داخلی است  منظور از دشمن خارجی دشمن های خارج از مرزها هستند اما دشمن داخلی خطرناک تر از خارجی است، خطر فروپاشی درونی است نیروهای خودی مغلوب احساست می شوند و مسیر را اشتباه می روند و بصیرت لازم را نداشته باشند و اشرافی گری حاکم شود،در زمان امام حسین  چنین فردی  حاکم شد امام حسین بر خود واجب دانست یک جهاد را ایجاد کند و برای جلوگیری از فروپاشی قیام کردند. 
,
 
,
وی گفت: کسی که اعتقادی به اسلام نداشت حاکم اسلامی شده بود و این موضوع باعث رخ دادن جریان عاشورا شد  عاشورا رخ داد تا اسلام زنده بماند،  امام قیام کرد و در مقابل یزید ایستاد و آثار این قیام را امروز در قرن ۲۱ به زیبایی دیده می شود .
,
 
,
امام‌جمعه موقت یاسوج گفت: بیش از ۲۰ میلیون مسلمان از سراسر جهان در پیاده روی  اربعین شرکت می‌کنند این کنگره بزرگ جهانی و ده ها میلیونی در بایکوت خبری انجام می شود، هیچ رسانه  غربی اسمی از اربعین را منتشر نمی کنند .
,
 
,
وی گفت: اربعین خود یک رسانه جهانی است  اربعین مهمترین ابعاد تشکیل تمدن نوین اسلامی است.
,
 
,
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت:  یادو خاطره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را گرامی می داریم،  تبیین زوایای مختلف دفاع مقدس از ابعاد جهان تبیین است، زوایای زیادی از دفاع مقدس وجود دارد که نیاز است تبیین شود و ناگفته های دفاع مقدس برای مردم بیان شود .
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک گفت: چرایی رخ دادن جنگ تبین شود ، شایسته است از این فرصت برای تبیین دفاع مقدس استفاده شود .
,
 
,
نگرانی مردم لنده از هزینه های نجومی صدورپروانه ساخت/سیاست دشمن، تحریف وقایع و واقعیت ها است
, نگرانی مردم لنده از هزینه های نجومی صدورپروانه ساخت/سیاست دشمن، تحریف وقایع و واقعیت ها است,
 
,
امام جمعه لنده گفت:هزینه سنگین پروانه ساخت و ساز نجومی برای مردم در ساخت وسازها آن هم در منطقه ای محروم و چندین برابری آن باعث نگرانی مردم شده است. 
,
 
,
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد. 
,
 
,
وی گفت: امام سجاد(ع) بعد از اسارت نسبت به جهاد تبیین و تبین اهداف قیام سید الشهدا همواره تاکید داشتند. 
,
 
,
امام جمعه لنده تصریح کرد: راهبرد مهم اربعین باعث بیداری شیعیعان و مبارزه با اندیشه های مغلطه انگیز دشمنان بوده است. 
,
وی تاکیدکرد: حماسه حضور ملت های مختلف از سراسر جهان باعث خلق حماسه ای کم نظیر شده است و این درحالی بود که رسانه های دشمن هیچگاه منتشر نشده است. 
,
 
,
محمودی اصل گفت: پیاده روی اربعین باعث خلق صحنه های زیبا از حضور عاشقانه مردم برای زیارت سید وسالار شهیدان  است که کوچک و بزرگ، سرما وگرما نمی شناسند و فارغ از ملت های مختلف مواکب مختلف برپا کردند تا حماسه ای کم نظیر خلق کنند. 
,
 
,
وی گفت: سیاست دشمن تحریف وقایع و واقعیت ها است که در همین قضیه اربعین با تحریف مهمان پذیری عراقی ها به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی بودند ولی وقتی مردم مهمان نوازی کریمانه عراقی ها را دیدند نسبت به وارونه قراردادن واقعیت ها از سوی دشمن پی بردند. 
,
 
,
امام جمعه لنده گفت: دشمن به دنبال تخریب فرهنگ دینی و ابلاغ تفکر غربی خود است و این عصبانیت و کینه توزی آنان نیز ناشی از همین تفکر عاشورایی است. 
,
 
,
وی گفت: دفاع مقدس یک حماسه کم نظیر در ساختار انقلاب اسلامی و استحکام بخشی آن بود که ثمره آن باعث خلق باورها، توانمندی ها، حماسه سازی و ارزش آفرینی ملت ما شده است. 
,
 
,
محمودی اصل تاکید کرد: اگر نوجوان امروزی ما مانوس به شهدا باشد از خیلی از حوادث و بلایا به دور خواهد بود. 
,
 
,
وی گفت:هزینه سنگین پروانه ساخت و ساز نجومی برای مردم در ساخت وسازها آن هم در منطقه ای محروم و چندین برابری آن باعث نگرانی مردم شده است. 
,
 
,
امام جمعه لنده گفت: وقتی بنیادعلوی زمینه ساخت وساز را فراهم کرده است باید شهرداری و نظام مهندسی نسبت به ساخت ساز وعوارض آن مردم را به خصوص محرومین را مراعات کنند. 
,
 
,
 اربعین بزرگترین پدیده جهان است/روباه پیر نقش مهم در تحریف و سانسور اربعین حسینی ایفا کرد
,  اربعین بزرگترین پدیده جهان است/روباه پیر نقش مهم در تحریف و سانسور اربعین حسینی ایفا کرد,

حجت‌الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان بهمئی گفت:همه حرکت ها در راه امام حسین (ع)،مقدمه خدمت و تواضع در برابر مردم است و ما باید از این فرصت برای تصفیه روح خود بهترین استفاده را ببریم چرا که باید برای آخرت آماده شویم.

وی ادامه داد:اربعین بزرگترین پدیده در جهان است و دشمنان این حرکت بزرگ را سانسور و تحریف می کنند و کشورهای مسلمانان و دولت ها و مردم باید مواظب ترفند های دشمن باشند.

افروغی در ادامه بیان کرد:باید ار مردم عراق و به ویژه کشور عزیزمان ایران برای برقراری امنیت،پزشکی و در مجموع پذیرایی شبانه روزی از زائران را باید قدر دانست و تشکر ویژه می کنیم.

افروغی در خصوص خیانت ها و نقش انگلیس در تحریف و سانسور خبری حرکت عظیم در اربعین حسینی گفت: هیچ‌خیانتی نیست مگر با حضور روباه پیر یعنی انگلیس و بزرگترین تلاش را برای سانسور خبری اربعین را برعهده گرفتند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی ادامه داد:قبل از آمریکایی ها ملت ایران در دست دزدان انگلیسی بود و آنها فرقه های متعددی در ایران و کشورهای مسلمانان به وجود آوردند و خیانت های فراوانی در کشور ایران اسلامی به وجود آوردند.

افروغی در ادامه اظهار داشت:در بحث مذاکرات هسته ای ایران خباثت های زیادی را تدارک دیدند و با ایجاد جنگ روانی از طریق فضای رسانه ای بر اسران اسلامی فشارهای زیادی وارد می کنداما دولت مقتدرانه در مقابل آنها ایستاده است و به اینده امیدوار هستیم.

 دشمنان امام حسین ع قادر به بایکوت خبری جهانی اربعین نیستند

حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته چرام اظهار داشت: تقوای اجتماعی مومنان این است که هنگام سختی و تنگناها در کنار ولی خدا تسلیم امر الهی باشند و او را تنها نگذارند و به سوی دشمن نروند که خداوند برای آنان گشایش کند.

وی افزود: هنر بندگی خداوند در سختی و تنگاناها خود را نشان می‌دهد وقتی همه چیز فراهم باشد، بندگی هنر نیست.

افشار بیان نمود: تأکید بر اتصال به ظهور و معرفی امام زمان با امام حسین علیه‌السلام، نکته مهمی در وصف زیارت اربعین و پدیده اربعین است؛ در روایات ما آمده است که هنگام ظهور، حضرت حجت خود را با امام حسین علیه‌السلام معرفی می‌کنند و می‌فرمایند من فرزند و منتقم حسین بن علی هستم. بنابراین و علی‌القاعده راه شناساندن امام زمان علیه‌السلام، به مردم دنیا، شناساندن امام حسین است و اربعین بهترین فرصت برای ادای دین به این مسئله مهم است چرا که اربعین به‌عنوان یک نماد شاخص از امت واحده اسلامی است که فقط شیعی هم نیست؛ حتی فقط اسلامی هم نیست، بلکه انسانی و بین‌المللی است و پیاده‌روی اربعین، در قامت عرش‌پیمایی و رزمایش ظهور خود را نشان می‌دهد.

خطیب جمعه چرام گفت: دشمن درصدد است در شب و روز اربعین حسینی و در آستانه رخداد جهانی اربعین عظمت این واقعه عظمی را تحت‌الشعاع برخی سخنان و مواضع قرار دهد.مراقب باشیم نقشه دشمن اجرا نشود.

وی افزود: فرصت کنونی، زمان تصویرسازی و ترسیم زیبایی‌های بیکران اربعین و حضور ۲۰میلیونی و متفاوت زایران کربلای حسینی از ده‌ها کشور جهان است.

افشار بیان نمود: در زمان کنونی استکبار رسانه‌ای به‌خوبی دریافته است که دیگر قادر به بایکوت خبری پدیده جهانی اربعین نیست. فلذا تمام توان خود را بر بازنمایی و بازروایی تحریف‌آلود از راهپیمایی اربعین متمرکز کرده است.

 حرکت عظیم اربعین قدرت شیعه و جبهه مقاومت را به رخ دنیا می‌کشاند

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه دهدشت یکی از آداب اجتماعی را صله رحم عنوان و اظهار کرد: بلاهایی که گاهاً در زندگی متوجه انسان‌ها می‌شود به این بر می‌گردد که به آداب اجتماعی توجه نمی‌کنیم.

امام جمعه دهدشت از قطع رحمت الهی، تعجیل در عقوبت و مرگ ناگهانی به عنوان آثار دنیوی قطع صله رحم نام برد و تصریح کرد: کسی که قطع رحم کند ملعون است.

وی برنامه‌های هفتم پیشرفت توسط رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و بیان کرد: نگاه به توسعه بدون دین یک نگاه غربی است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه برخی سرفصل‌های برنامه‌های هفتم پیشرفت افزود: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به مسائل اقتصادی بر‌می‌گردد، باید فرهنگ اقتصادی درست شود، مصرف‌های بی‌رویه از انرژی تا غذایی آسیب‌های جدی به کشور وارد می‌کند.

امام جمعه دهدشت با بیان این که عده‌ای سیاست خارجی را تنها در گره‌زدن به چند کشور می‌دانند گفت: مسئله شانگهای به مراتب از اقتصاد اروپا برای ما بهتر است، در سال ۹۵ و در اوج برجام، صادرات به اروپا از صادرات به افغانستان کمتر بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور دارد این سیاست خارجی اشتباه را درست می‌کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی با اعتماد به جوانان و فرامین رهبر معظم انقلاب، در مسائل دفاعی در رتبه‌های عالی دنیا قرار دارد که این ماحصل اعتماد به فرمایشات ولی فقیه است.

وی در ادامه صحبت‌های خود حرکت عظیم و آخرالزمانی اربعین را یادآور شد و با بیان این که این راهپیمایی قدرت شیعه و جبهه مقاومت را به رخ دنیا می‌کشاند به چرایی عصبانیت دشمن در این راستا پرداخت و اظهار کرد: این‌ها حقیقت اربعین را درک نکردا‌ند، و می‌خواهند با جریان تحریف همه چیز را وارونه جلوه دهند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از مهمان‌نوازی برادران عراقی در خدمات‌رسانی به زوار اربعین تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

,

حجت‌الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان بهمئی گفت:همه حرکت ها در راه امام حسین (ع)،مقدمه خدمت و تواضع در برابر مردم است و ما باید از این فرصت برای تصفیه روح خود بهترین استفاده را ببریم چرا که باید برای آخرت آماده شویم.

,

وی ادامه داد:اربعین بزرگترین پدیده در جهان است و دشمنان این حرکت بزرگ را سانسور و تحریف می کنند و کشورهای مسلمانان و دولت ها و مردم باید مواظب ترفند های دشمن باشند.

,

افروغی در ادامه بیان کرد:باید ار مردم عراق و به ویژه کشور عزیزمان ایران برای برقراری امنیت،پزشکی و در مجموع پذیرایی شبانه روزی از زائران را باید قدر دانست و تشکر ویژه می کنیم.

,

افروغی در خصوص خیانت ها و نقش انگلیس در تحریف و سانسور خبری حرکت عظیم در اربعین حسینی گفت: هیچ‌خیانتی نیست مگر با حضور روباه پیر یعنی انگلیس و بزرگترین تلاش را برای سانسور خبری اربعین را برعهده گرفتند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

,

وی ادامه داد:قبل از آمریکایی ها ملت ایران در دست دزدان انگلیسی بود و آنها فرقه های متعددی در ایران و کشورهای مسلمانان به وجود آوردند و خیانت های فراوانی در کشور ایران اسلامی به وجود آوردند.

,

افروغی در ادامه اظهار داشت:در بحث مذاکرات هسته ای ایران خباثت های زیادی را تدارک دیدند و با ایجاد جنگ روانی از طریق فضای رسانه ای بر اسران اسلامی فشارهای زیادی وارد می کنداما دولت مقتدرانه در مقابل آنها ایستاده است و به اینده امیدوار هستیم.

,

 دشمنان امام حسین ع قادر به بایکوت خبری جهانی اربعین نیستند

,  دشمنان امام حسین ع قادر به بایکوت خبری جهانی اربعین نیستند,

حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته چرام اظهار داشت: تقوای اجتماعی مومنان این است که هنگام سختی و تنگناها در کنار ولی خدا تسلیم امر الهی باشند و او را تنها نگذارند و به سوی دشمن نروند که خداوند برای آنان گشایش کند.

,

وی افزود: هنر بندگی خداوند در سختی و تنگاناها خود را نشان می‌دهد وقتی همه چیز فراهم باشد، بندگی هنر نیست.

,

افشار بیان نمود: تأکید بر اتصال به ظهور و معرفی امام زمان با امام حسین علیه‌السلام، نکته مهمی در وصف زیارت اربعین و پدیده اربعین است؛ در روایات ما آمده است که هنگام ظهور، حضرت حجت خود را با امام حسین علیه‌السلام معرفی می‌کنند و می‌فرمایند من فرزند و منتقم حسین بن علی هستم. بنابراین و علی‌القاعده راه شناساندن امام زمان علیه‌السلام، به مردم دنیا، شناساندن امام حسین است و اربعین بهترین فرصت برای ادای دین به این مسئله مهم است چرا که اربعین به‌عنوان یک نماد شاخص از امت واحده اسلامی است که فقط شیعی هم نیست؛ حتی فقط اسلامی هم نیست، بلکه انسانی و بین‌المللی است و پیاده‌روی اربعین، در قامت عرش‌پیمایی و رزمایش ظهور خود را نشان می‌دهد.

,

خطیب جمعه چرام گفت: دشمن درصدد است در شب و روز اربعین حسینی و در آستانه رخداد جهانی اربعین عظمت این واقعه عظمی را تحت‌الشعاع برخی سخنان و مواضع قرار دهد.مراقب باشیم نقشه دشمن اجرا نشود.

,

وی افزود: فرصت کنونی، زمان تصویرسازی و ترسیم زیبایی‌های بیکران اربعین و حضور ۲۰میلیونی و متفاوت زایران کربلای حسینی از ده‌ها کشور جهان است.

,

افشار بیان نمود: در زمان کنونی استکبار رسانه‌ای به‌خوبی دریافته است که دیگر قادر به بایکوت خبری پدیده جهانی اربعین نیست. فلذا تمام توان خود را بر بازنمایی و بازروایی تحریف‌آلود از راهپیمایی اربعین متمرکز کرده است.

,

 حرکت عظیم اربعین قدرت شیعه و جبهه مقاومت را به رخ دنیا می‌کشاند

,  حرکت عظیم اربعین قدرت شیعه و جبهه مقاومت را به رخ دنیا می‌کشاند,

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه دهدشت یکی از آداب اجتماعی را صله رحم عنوان و اظهار کرد: بلاهایی که گاهاً در زندگی متوجه انسان‌ها می‌شود به این بر می‌گردد که به آداب اجتماعی توجه نمی‌کنیم.

,

امام جمعه دهدشت از قطع رحمت الهی، تعجیل در عقوبت و مرگ ناگهانی به عنوان آثار دنیوی قطع صله رحم نام برد و تصریح کرد: کسی که قطع رحم کند ملعون است.

,

وی برنامه‌های هفتم پیشرفت توسط رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و بیان کرد: نگاه به توسعه بدون دین یک نگاه غربی است.

,

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه برخی سرفصل‌های برنامه‌های هفتم پیشرفت افزود: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به مسائل اقتصادی بر‌می‌گردد، باید فرهنگ اقتصادی درست شود، مصرف‌های بی‌رویه از انرژی تا غذایی آسیب‌های جدی به کشور وارد می‌کند.

,

امام جمعه دهدشت با بیان این که عده‌ای سیاست خارجی را تنها در گره‌زدن به چند کشور می‌دانند گفت: مسئله شانگهای به مراتب از اقتصاد اروپا برای ما بهتر است، در سال ۹۵ و در اوج برجام، صادرات به اروپا از صادرات به افغانستان کمتر بود.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور دارد این سیاست خارجی اشتباه را درست می‌کند.

,

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی با اعتماد به جوانان و فرامین رهبر معظم انقلاب، در مسائل دفاعی در رتبه‌های عالی دنیا قرار دارد که این ماحصل اعتماد به فرمایشات ولی فقیه است.

,

وی در ادامه صحبت‌های خود حرکت عظیم و آخرالزمانی اربعین را یادآور شد و با بیان این که این راهپیمایی قدرت شیعه و جبهه مقاومت را به رخ دنیا می‌کشاند به چرایی عصبانیت دشمن در این راستا پرداخت و اظهار کرد: این‌ها حقیقت اربعین را درک نکردا‌ند، و می‌خواهند با جریان تحریف همه چیز را وارونه جلوه دهند.

,

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از مهمان‌نوازی برادران عراقی در خدمات‌رسانی به زوار اربعین تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه