اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمنان دنبال هجمه‌پراکنی علیه همایش جهانی اربعین هستند

دشمنان دنبال هجمه‌پراکنی علیه همایش جهانی اربعین هستند
محمدباقر محمدی لائینی بااشاره به شبهه افکنی برخی در فضای مجازی برای ایجاد تفرقه بین مردم ایرن و ملت عراق، گفت: مردم ایران و عراق باهم برادر و متحد هستند و دشمنان اسلام این وحدت مسلمین را برنمی تابند و درصدد تفرقه افکنی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه ساری با بیان اینکه همه شما خوبان و خودم را به تقوای الهی سفارش و توصیه می کنم، اظهار کرد: آخرت و مرگ را نباید از یاد ببریم.

 نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آخرت فروشی موجب می شود که انسان در این دنیا دست به جنایات بزرگ بزند،‌گفت: فراموشی آخرت زمینه انجام گناه رافراهم می کند.

وی با بیان اینکه انسان نباید آخرت خود را به دنیا و مادیات بفروشد، افزود: آخرت فراموشی و آخرت فروشی هر دو بسیار خطرناک است.

 محمدی لائینی اذعان کرد: یاد آخرت بودن انسان را با تقوا می کند.

 امام جمعه ساری به حضور ۲۰میلیونی جمعیت مسلمان از کشورهای مختلف در پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: هر کسی در این مراسم به نحوی خدمت می‌کند. عده ای به لحاظ مشکلات مالی که پول زیادی ندارند خرج این راه کنم؛ برای همین غبار از پای زوار می زدایند و آنان را راهی کربلا می کنند.

 محمدی لائینی با بیان اینکه عملکرد دولت ایران و عراق در مدیریت و تسهیل امر حضور زوار در پیاده روی اربعین شایسته تحسین است،‌ادامه داد: تاکنون سه میلیون ایرانی به سفر معنوی اربعین مشرف شدند و قدردان دولت ایران و عراق برای تسهیل روند اعزام ایرانی ها به این سفر معنوی هستیم.

وی بااشاره به شبهه افکنی برخی در فضای مجازی برای ایجاد تفرقه بین مردم ایرن و ملت عراق، ادامه داد: مردم ایران و عراق باهم برادر و متحد هستند و دشمنان اسلام این وحدت مسلمین را برنمی تابند و درصدد تفرقه افکنی هستند.

محمدی لائینی به فعالیت موکب های اربعین برای خدمت رسانی به زوارالحسین(ع) اشاره کرد و گفت: از تمامی نهادها، ارگان ها، سازمان ها و نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه از مردم و موکب داران مازندرانی که توفیق خدمت رسانی به زائرین امام حسین علیه السلام را داشته اند و در این مسیر از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده اند تشکر می نمایم.

وی به جایگاه اربعین و حساسیت دشمنان اسلام به این حماسه عاشورایی اشاره کرد و افزود: اربعین حماسه ای مردمی در مقابل حماسه عاشورای حسینی است و دشمنان اسلام به جهت تبیین اهداف قیام حضرت سیدالشهدا(ع) هراسانند.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی دستاورد اربعین است، افزود: تقویت روحیه جهادی در نهاد و دستگاه های اجرایی یکی از مهمترین پیام های اربعین است.

وی از پروژه های آب همدان و خوزستان به عنوان ابرپروژه های دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: اگر جهادی کار کنیم مشکلات کشور با همین امکانات موجود مرتفع میشود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه