اخبار داغ

ائمه جمعه لرستان مطرح کردند؛

اتحاد مهمترین اثر اجتماعی سفر اربعین است/ اهمیت امنیت غذایی با محوریت اصلاح الگوی کشت

اتحاد مهمترین اثر اجتماعی سفر اربعین است/ اهمیت امنیت غذایی با محوریت اصلاح الگوی کشت
ائمه جمعه لرستان با اشاره به اتحاد مهمترین اثر اجتماعی سفر اربعین است، گفتند: امنیت غذایی با محوریت اصلاح الگوی کشت بسیار مهم می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک، حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، اظهار داشت: کسی که به زیارت اربعین برود برای هر قدمی اجر فراوان دارد و کسانی که توفیق حضور در این مراسم را دارند شاه اثرات بسیار زیادی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: اثرات فردی این سفر سبب خودسازی می شود به طوری که سبب می شود صفت های زشت را از خود دور می کند و به سمت فضائل بروند البته این سفر اثرات اجتماعی زیادی را به همراه دارد که نهمترین آن اتحاد است.

,

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: مردم عراق با پذیرایی جمعیت میلیونی خدمت رسانی کردند و این نظیر ندارد، همچنین اثرات اجتماعی این سفر وحدت و همبستگی در جهان اسلام است و از کشورها و ادیان می آیند و تمرینی برای استقامت و ایستادگی در برابر استکبار است.

,

وی تصریح کرد: این حضور اعلام وفاداری به امام زمان(عج) است و ترویج مکتب اهل اهل بیت می باشد چرا که رسانه های غرب تلاش دارند تا مکتب اهل بیت را کمرنگ کنند و اربعین همه این توطئه ها را خنثی می کند و زمینه سازی برای ظهور است.

,

شمسی فر بیان کرد: مودت و محبت که بین بشریت از دیگر اثرات اربعین است و در این سفر بیداری است که در جهان رخ می دهد و کسانی که از مکتب سیدالشهدا(ع) می ترسند بدانند که این حضور زمینه ساز ظهور است.

,

امام جمعه موقت خرم آباد خطاب به مسئولان گفت: امسال بیشتر از پیش بینی های انجام شده، زائران حضور یافتند و باید مسئولان برای زیرساخت‌ها اقدام کنند و روزی می رسد که سراسر عالم آنجا حضور می کنند و امکانات برای زائران فراهم شود.

,

شمسی فر با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: ۳۱ شهریور یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی می داریم که امنیت به برکت خون شهداست و در این جنگ دنیا فهمید با ایران نمی شود از راه نظامی وارد شد و نتوانستند ایران را شکست دهند و پیشرفت ایران در عرصه های مختلف طی این سالها بسیار افزایش یافته است.

,

وی بیان کرد: همدلی بین مردم و رزمندگان سبب شد تا پیروزی حاصل شد و ابن مهمترین درس و الگو برای همه می باشد.

,

اهمیت امنیت غذایی با محوریت اصلاح الگوی کشت

, اهمیت امنیت غذایی با محوریت اصلاح الگوی کشت, اهمیت امنیت غذایی با محوریت اصلاح الگوی کشت,

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: انسان همواره بایستی در برابر مشکلات، آزمایش‌های الهی و در راه انجام اطاعت فرمان الهی خویشتن‌دار و صبور باشد.

,

وی با اشاره به اهمیت صبر در تبلیغ دین الهی، افزود:در قرآن کریم خداوند متعال خطاب به پیامبر اکرم(ص)می فرماید که در برابر مشکلات صبر پیشه کند؛ وقتی که احکام الهی را تبلیغ می کنیم مشرکین نمی گذارند و مانع می شوند ولی در این راه بایستی صبر کرد.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره اهمیت توجه به موعظه و راهنما در مسیر زندگی، عنوان کرد: یکی از نقشه های قدرت‌های جهانی این است که می خواهند مسلمانان را زیر سلطه خود بیاورند و اقوام و ملت‌ها را به جان هم می اندازند.

,

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: دشمن از مذاکره و اقتصاد استفاده می کند تا مارا تضعیف کند، در این راستا ما باید دارای بنیه قوی دفاعی باشیم.

,

طهماسبی گفت: رسانه های خارجی و صهیونیستی از نمایش عظیم بین المللی پیاده روی اربعین به شدت ناراحت هستند و ۲۰میلیون نفر در سرزمین مقدس کربلا اجتماع می کنند و دارای ابعاد زیادی است؛ ما از مظلوم دفاع کرده و منتظر منجی عالم بشریت هستیم.

,

امام جمعه کوهدشت با قدردانی از پذیرایی و استقبال گرم مواکب عراقی در پیاده روی اربعین گفت: این یک نمایشی بزرگ و کنفرانسی جهانی است، الحمدالله امسال استقبال بسیار بالا بود؛ الان قدرت های جهانی درمانده شده اند که در مقابل این عظمت چه‌ کار کنند! این اربعین ریشه بدخواهان اسلام را از بین خواهد برد.

,

وی بیان کرد: برنامه هفتمین گام‌پیشرفت که رهبر معظم انقلاب فرمودند و در بیست یکم شهریور؛ در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و… بسیار مهم است؛ یکی از مشکلات اساسی در جامعه عدم توزیع متوازن و عادلانه است؛ نباید نقدینگی در کشور پیاده شود و بایستی ساختار بودجه و مالیاتی ساماندهی شود.

,

طهماسبی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی با محوریت اصلاح الگوی کشت، گفت: مسئولان ذی ربط بایستی فکری اساسی برای کشاورزی و دامپروری کوهدشت داشته باشند تا در آینده به بحران حادی تبدیل نگردد‌.

,

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: ایران آماده است که یک قرار داد شرافتمندانه را انجام دهند، ولی طرف مقابل نقش پلیس خوب و بد را در لحظات مختلف بازی می کند؛ ایران تا منافع اصلی اش تضمین نشود هیچ قراردادی را امضا نخواهد کرد.

,

وی ضمن برپایی همایش بزرگداشت اربعین حسینی در کوهدشت بیان کرد: زائران اربعینی که از اقصی نقاط کشور در مسیر کوهدشت عبور کردند از پذیرایی گرم مردم شهرستان ابراز رضایت خوبی داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه