اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

حرکت بزرگ اربعین، رزمایش بزرگ دینی و اسلامی است/رفع دغدغه های عمومی با برنامه هفتم

حرکت بزرگ اربعین، رزمایش بزرگ دینی و اسلامی است/رفع دغدغه های عمومی با برنامه هفتم
امام جمعه موقت سمنان گفت: حرکت بزرگ اربعین، تنها یک راهپیمایی ساده نیست بلکه رزمایش بزرگ دینی و اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم از سوی مقام معظم رهبری گفت: این سیاست‌ها با شعار پیشرفت اقتصادی همراه با عدالت تدوین شده که باید همت مسئولان و پیگیری امور، مشکلات و دغدغه‌های عمومی رفع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه زیارت امام حسین (ع) در ایام اربعین یکی از علامت های شناخت مومن حقیقی است، افزود: تاکنون ۲۰ میلیون زائر به عشق اباعبدالله از کشورهای مختلف در این حماسه حسینی حضور یافتند.

,

وی با اشاره به اینکه حرکت بزرگ اربعین، تنها یک راهپیمایی ساده نیست بلکه رزمایش بزرگ دینی و اسلامی است، بیان کرد: رسانه‌های استکباری با دروغ پراکنی قصد کوچک جلوه دادن این حرکت بزرگ را دارند که با این حماسه میلیونی هرگز موفق نخواهند بود.

,

مهدوی نژاد همچنین تصریح کرد: دشمنان اسلام و شیعه با دیدن حرکت میلیونی زائران حسینی ترس را به خود می‌بینند و هر روز مرگ خود را مرور می‌کنند.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به درپیش رو داشتن هفته دفاع مقدس اشاره اظهار کرد: شهریور ۵۹ صدام به دستور آمریکا به ایران حمله و مشکلات فراوانی ایجاد کرد اما با تمام قدرت‌های جهانی در برابر ایران زمین‌گیر شد

,

وی با بیان اینکه همیشه حق در برابر باطل پیروز است، گفت: تجربه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران با پشتوانه آمریکا به دشمنان نشان داد که مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران کاری غلط و بی فایده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه