اخبار داغ

عضو فقهای شورای نگهبان:

پیام اربعین؛ بیعت با آرمان های سالار شهیدان است

پیام اربعین؛ بیعت با آرمان های سالار شهیدان است
آیت الله سید احمد خاتمی گفت: پیاده روی اربعین یک پیام ویژه برای ایرانی ها دارد و آن این است که این مانور عظیم و گسترده، گویای دروغ بودن سخن کسانی است که می گویند معنویت از اول انقلاب کمرنگ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت ایام عزای امام حسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان گفت: پیام اربعین سالار شهیدان و پیام پیاده روی افتخارآفرین اربعینی ها، پیام بیعت با سالار شهیدان و آرمان های سالار شهیدان، پیام ایثار در راه اسلام، عزت و ذلت ناپذیری، پیام امر به معروف و نهی از منکر است و پیام به کار بردن تمام توان خود برای تحقق اهداف دین است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیاده روی اربعین یک پیام ویژه برای ایرانی ها دارد و آن این است که این مانور عظیم و گسترده، گویای دروغ بودن سخن کسانی است که می گویند معنویت از اول انقلاب کمرنگ شده است.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: این واقعیت و حقیقت که معنویت مطلق کمرنگ نشده از قبل هم روشن بود از تشییع پیکر سردار دل ها حاج قاسم، در قم، تهران، مشهد، اهواز و کرمان که جمعیت های میلیونی به تشییع بزرگ مردی که دغدغه اسلام و انقلاب را داشت، آمدند نشان داده شد.

آیت الله خاتمی با اشاره به حضور مردم در جاده های منتهی به مرزها در ایام پیاده روی اربعین تصریح کرد: این حضور مردم این پیام را دارد که ایران اسلامی به ارزش های معنوی خود با تمام جان پایبند است.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: هیچ کس، مردم را اجبار نکرده است که پیاده روی اربعین بروند؛ اما آنها با پای عشق این راه طولانی را با مشکلاتی که در مسیر راه دارند، گرمای هوا و تشنگی را تحمل می کنند تا به کوی عشق برسند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه